Plane type: | AN26B-100 |
Airport: | Prague - Kbely (LKKB) |
Airline: | Czech Air Force (CEF) |
Registration: | 4201 |
Author: | jacobs |
Date taken: | 07/2006 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 5124× |
Left side of AI-24VT engine.
Nejhorsi je, kdy se udela rozborka a sborka a neco zbyde.... :-) To se clovek poti az na..... :-)
Přesně tak :-)
Takže,když se tam zapomene něco dát,nebo tam něco přebývá,tak to v podstatě nikdo nepozná :-D
Milan Cibulka: Pravda vypadá to na první pohled "hrozně" moc věcí, ale dá se to, ve finále to není tak strašný.:-)
Maldvik & jacobs:
Já jen tipoval,ale hlavně,že jsme se v podstatě dohodli. :-D
Jen nechápu,jak se v tomhle někdo vyzná.K čemu tam je tolika věcí??
tak jsem měl pravdu....
Milan Cibulka: Ne nestál jsem mezi trupem a motorem,je to levý motor a jeho levá strana.Jinak máte pravdu dál pokračuje jen výtoková roura a šachta pro podvozek.
beru zpět,máš pravdu s tou stranou,al jinak na levé straně je to,co jsem popisoval...))
částečně máš pravdu.Jenže toto je levý motor,za motorem je podvozková šachta kterou částečnš prochází výfuková roura, za podvozkovou šachtou jsou požární lahve pro motor a palivovou soustavu.Motor AI24VT má olejovou nádrž na levé straně.
Jeden z Antonovů 26 sloužících v AČR je takto zbarven.
17 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Kdysi mi zbyly tři distanční podložky od vačkového hřídele Simcy 1301 Special. Raději jsem motor nenahazoval - a šup na laně do servisu. Ještě mě bolí noha od brzdění.