Plane type: | IL86 |
Airport: | Tivat (TIV/LYTV) |
Airline: | S7 Airlines (SBI/S7) |
Registration: | RA-86089 |
Author: | Petr Beran |
Date taken: | 08/2007 |
Number of ratings: | 7× |
Number of views: | 34494× |
Evening departure heavy IL86 to Novosibirsk...
ted jsem si vsimnul preklepu... konci...
no nevim teda , všichní tu povídáte jak je dobrej pilot a takový nesmysly ... podle mě je to hazard a nejde o nic jinýho než o bezohlednost ve snaze vydělat... tady se každá chyba trestá
tak poloha klapek jen nasvedcuje tomu, ze jsou skutecne pretizeni a jim na koncy rwy zaclo tect do bot... a pristavat pod takovymhle uhlem??? asi jen sotva... verim ze to neni fotomontaz...
Kdyby náhodou ještě někdo nevěřil...
h ttp://www.youtube.com/watch?v=9oFXf5a3mlY
poloha klapek dokazuje, že je to přistání jo? :D by mě zajímalo, jestli dotyčnej někdy viděl plný klapky na ILu a jestli někdy startoval na krátný dráze s letadlem těžkým jako kráva :D
Kdyby letadlo přistávalo, bylo by to slušně statečný podrovnání..
IL 86 start povolen ! Jen se pro boha odlepte ! Dost dobrá fotka, dost dobrý pilot ( a asi i celá posádka ), pevné nervy a víra, že to v čem sedíte naučíte hodně rychle létat.
Takhle z boku to vypadá dost šíleně, ale co takhle pohled z kokpitu ?
Dráha rychle končí, rychlost pomalu leze nahoru, příďák se líně a neochotně zvedá. Po pár nekonečných vteřinách odskočí i zadek. Lehce přitáhnout, aby se nepropad a po prde.. nespadl zpátky na zem. Uf dneska se to povedlo. A zítra ????
Nějak ty Ruské piloty nechápu i obdivuju. A kdo si myslí, že je to fotomontáž, tak vřele doporučuji přečíst si nějakou literaturu o Rusku a lidech v něm. NÉ o politice, ale o lidech. Pak ten či onen pochopí, že to co nejde a co nedokáže ani stroj, dokáže jen Rus. Rus by to zved i na tři motory, ale to by i on pak řekl: " Ale bylo to o fous".
Nejsem zastáncem CCCP, ale piloty mají dobrý, na to s čím denně létají.
A pro MIKY-ho: Bolest ušních bubínků přijde hned po průletu, ( možná ) ale nikdy né před průletem. A praskání ušních bubínků ? Nevím, ale i mé dvě dcery 7 a 5 let umějí tzv vyrovnávat tlak v uších. (Pootevřená pusa a nucené zívnutí, nebo povysunutí spodní čelisti a nebo prsty zacpat nos a fouknout do něj. Někdy to zkuste, když to pomůže potápěčům a mým dcerám i při startu/přistání, pomůže to i Vám.
slava russkim pilotam
K poslednímu mému příspěvku: na www.seznam.cz - Mapy - zadejte Tivat, Crna Gora, maximálně co server dovolí si přibližte, zadejte fotomapu a uvidíte v jakém horském terénu terénu letiště v Tivatu se nachází; letiště leží 1m nad mořem, přistává a startuje se zprava zezdola a hned se točí doleva nad záliv a nad Hercegnovi nad volné moře. Serpentiny silnice vpravo od letiště jsou z Lovčenu - kopec cca 2000m.n.m. Kopce kolem Boky Kotorské jsou cca 1.500m, kopec na poloostrově vlevo od letiště má cca 300m, takže plnývýkon vždy. V archívu na předchozích stránkách jsou fotky z této silnice, létadla IL86 a B737 jsou již ve větší výšce, asi byla míň naložená, i když fakt je, že čtyřmotorák IL86 je níž než dvoumotorák B737; také je možné, že IL86 na této fotce má menší výkon před generálkou anebo je fakt narvanej matriálem. Zdravím Fanda
66 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
no to je ůroveň.....