Plane type: | MIL26T |
Airport: | Ramenskoe (Zhukovsky) (ZIA/UUBW) |
Airline: | MCHS Rossii (SUM) |
Registration: | RA-06285 |
Author: | Parfaits |
Date taken: | 08/2007 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3286× |
MAKS 2007
S tym nakladanim to asi moc nesuvisi, staci sa pozret na mi-24, ta tiez sedi jak kacka a nemas tam zozadu co nakladat. Vzadu odspodu je len jeden maly otvor, ktorym sa lezie ku technickym castiam vrtulnika(radiostanice, pal. magnetofon, pristup k nahonu zadneho vyrovnavacieho rotora, atd........)
Kdyz v cestovnim letu je trup vodorovne a osa nosneho rotoru naklonena dopredu, tak ve viseni (potazmo pri startu, pristavani, a na podvozku), kdy osa rotoru je svisle, je trup zakloneny. Taky tech duvodu muze byt vic.
To proto, aby si mohl každý milovník vrtulníků pohladit zadní stabilizátor.
Hmmm, že by důvod byl nakládání? Dobrý postřeh. Proč to je ale také u helikoptér které jsou čistě pro cestující? Při nástupu cestujících tak silný sklon podlahy nepomůže, spíš to způsobí problémy cestujím kteří se v úzké uličce kabiny musejí pohybovat. A upravit délku podvozkových noh na vyrovnání sklonu trupu nemůže být problém, a k tomu účelu by délka podvozkových noh mohla být nakonec i měnitelná ("klekající" podvozek jako např. u An-124).
Takže moje otázka zůstává - je k tomu ještě nějaký další důvod? Třeba letové charakteristiky při startu a přistání?
tak tak..nakládání..a že se toho do mi-26 vejde že?
Nakládání, podívej se na tu zelenobílou Mi-17 v pozadí, je to tam krásně vidět...
Už delší dobu jsem značně mystifikovaný důvodem proč všechny ruské helikoptéry jsou navržené tak že na zemi sedí v tak výrazně zjevné pozici nosem nahoru, tak jak je zřejmé na této fotce. K tomu zcela určitě musí být nějaký pádný technický důvod. Zná ho někdo?
8 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Mýlíš se. Mi-24 může převážet až 8 vojáků v plné výzbroji.