Photo Detail

TU134A


Author: Metaxa
Date taken: 10/1995
Number of ratings: 1×
Number of views: 6065×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



turista - unsigned guest (...67.92...)
2010-09-27 11:51

Letět jako pasažér TU134A byl příjemný zážitek. Měl jsem to štěstí to poznat v letech 1978 a 1989 v obou případech do Bulharska. Perfektní byla velká kulatá okna, takže se toho dalo z letadla opravdu hodně vidět. Mašina šla do vzduchu po 700metrech prudkého rozjezdu. Běžně se létalo 10km vysoko. Přistání byla příjemná, bez drncání, doprovázená efektním protitahem motorů, které se uměly pořádně ozvat. Stylový let byl také s trtubovrtulovým IL18. Lety s IL 62 nebyly nic moc. Stroje byly hlučné a proti Tupolevům nemotorné. Okénka pro cestující byla malá. Lety s francouzským Caravelle a americkým Boeingem 737 byly také hezké. S B737 to bylo super.

Kilo Hotel - unsigned guest (...77.165...)
2009-10-29 10:20

Je mi 19 a dřív jsem tyhle "ruský kraksny" nesnášel!!! Ale teď postupem času se mi zamlouvaj čím děl víc. Ten krásnej tvar a ten rachot a ten úžasnej smrádek!! A asi vydržely fakt dlouho. Škoda. Ale Airbusofilem jsem pořád :)

miklasek - unsigned guest (...127.18...)
2009-01-17 17:58

Pekná diskusia :o)

Jan Tesař - unsigned guest (...213.195...)
2008-11-20 13:39

Fotka parádní, ale na to už si většina z nás u Metaxy zvykla...
IP: Děkuji za připomenutí jmen lidí, které si sice pamatuji jen z vyprávění své máti, jakožto letušky ČSA v osmdesátých letech...I díky této fotografii a komentářům pod ní jsem o krok blíže době, kdy ještě nebylo létání tak sterilní jako dnes (stále je ovšem krásné).

Labusová Eva (Flašíková) - unsigned guest (...127.2...)
2008-10-06 11:07

som veľmi rada, že som našla aspoň krátku vetu o mojom nebohomotcovi Milanovi Flašíkovi. Bol to super človek

vlado melus - unsigned guest
2008-06-03 16:30

Panstvo, v prvom rade si treba uvedomyt vek lietadla. A jeho povodny ucel. Rusy koncom 50 - tych rokov naprojektovali strategicko spionazny erplan stredneho doletu. Vysledkom bol eroplan velmi podobny Tucku. Generalom sa nepozdaval a tak to upravili na civilnu verziu. TU - 134, kde navigator sedel v presklenom cumaku. Verzia TU 134 A vznikla na zakazku niektorych soc. airoliniek. V rusku stale lietala verzia Tu- 134.
Na TU 134A CSA som lietal velmi cesto na linke z Prahy do Tatier, hlavne z ULZ-tu. Najvacsi frajer bol cpt. Tibor Stredaňsky. Mal som moznost ho poznat osobne. Bol byvaly to pilot IL 10 a Migu 19. Trat Bratislava - Praha urobil za cca 45 minut time bloku (od spalkov po spalky) jednoducho to lizol priamo bez tratovych bodov. Standradny cas bol cca 1.10 hod.
Druhy kapco TU 134 bol moj byvali nacelnik z Aeroklubu Poprad, cpt. Milan Flasik, s tym som tiez lietal velmi casto a par krat ma Milan aj vzal do kabiny na tzv. jump seat. Bola radost ho pozorovat ako mal tu masinu v rukach. Vyslovene sa s nou hral.

Jansen - unsigned guest
2008-01-13 00:39

doufam ze v dubnu vyrazim do motojeskyni..dam tataraka a popiji s bratrama motorkarema..Zdar

. - unsigned guest
2008-01-01 13:58

Měl jsem tu čest proletět se v TU134A-3 OK-HFL ale můžu vám říct že znovu už bych vtomto letadle neletěl.Prože motory solovjev D30 jsou moc hlučné,trochu to v tom smrdělo ale sedadla vypadají stejně jako u karosy C710.Ještě že na uzemí ČR mají TU134 vstup zakázán.

MiG-21 - unsigned guest
2007-11-04 22:10

To neznámí:Ty jseš asi jednen s těch zakomplexovanejch lindí co neuznává žádnou jinou techniku než tu americkou, ale i mezi touto bezchybnou americkou technikou se také najdou pěkný šmejdy jako je např. B-737.

Neznámí - unsigned guest
2007-10-02 18:14

TU 154M Je lepší a nesmrdí narozdí od tohodle šmejda

42 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details