Plane type: | MIL38 |
Airport: | Ramenskoe (Zhukovsky) (ZIA/UUBW) |
Airline: | Mil Design Bureau |
Registration: | RA-38011 |
Author: | Parfaits |
Date taken: | 08/2007 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2916× |
Nekdy vidis mi-17ku jak je pekne vodorovne.. Je to taky otazka napusteni tlumic, ale tady to bude asi spojeny s jednodussi nakladkou jak rika dědek.
to PetrV:no já bych řek,že to napomáhá k jednodušímu nakládání..že je vlastně ten zadek níž,tak se do toho lifrujou věci líp..asi tak bych to viděl..
jinak je to moc krásnej stroj..Mil umí no..a rusové celkově
to PetrV:no já bych řek,že to napomáhá k jednodušímu nakládání..že je vlastně ten zadek níž,tak se do toho lifrujou věci líp..asi tak bych to viděl..
To PetrV: Mil je jmeno fabriky a Mi se pouziva jako zkracenina v typovem oznaceni stroju
Zrovna jsem si všimnul že podle označení na trupu to není MIL-38 ale MI-38. Je to chyba nebo změna firemního jména?
Proč všechny ruské vrtulníky jsou navržené aby seděli na zemi v pozici s nosem tak výrazně nahoru (např. Mil-17)? Je k tomu nějaký technický důvod? Ví to někdo? (Vtipálkové nemusí odpovídat – myslím to vážně).
krasny
9 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Je to kvůli poloze - sklonu hřídele nosného rotoru, aby vrtulník při dopředném letu neletěl "z kopce" . Při visu, startu a přistání je při této poloze trupu rotor rovnoběžně se zemí.