Photo Detail

MIL38


Author: Parfaits
Date taken: 08/2007
Number of ratings: 0×
Number of views: 2912×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



tom - unsigned guest
2008-01-14 21:40

Je to kvůli poloze - sklonu hřídele nosného rotoru, aby vrtulník při dopředném letu neletěl "z kopce" . Při visu, startu a přistání je při této poloze trupu rotor rovnoběžně se zemí.

Ruzynskej - unsigned guest
2007-09-23 13:54

Nekdy vidis mi-17ku jak je pekne vodorovne.. Je to taky otazka napusteni tlumic, ale tady to bude asi spojeny s jednodussi nakladkou jak rika dědek.

dědek - unsigned guest
2007-09-23 10:54

to PetrV:no já bych řek,že to napomáhá k jednodušímu nakládání..že je vlastně ten zadek níž,tak se do toho lifrujou věci líp..asi tak bych to viděl..

dědek - unsigned guest
2007-09-23 10:54

jinak je to moc krásnej stroj..Mil umí no..a rusové celkově

dědek - unsigned guest
2007-09-23 10:53

to PetrV:no já bych řek,že to napomáhá k jednodušímu nakládání..že je vlastně ten zadek níž,tak se do toho lifrujou věci líp..asi tak bych to viděl..

keh - unsigned guest
2007-09-23 09:34

To PetrV: Mil je jmeno fabriky a Mi se pouziva jako zkracenina v typovem oznaceni stroju

PetrV - unsigned guest
2007-09-23 02:22

Zrovna jsem si všimnul že podle označení na trupu to není MIL-38 ale MI-38. Je to chyba nebo změna firemního jména?

PeterV - unsigned guest
2007-09-23 02:18

Proč všechny ruské vrtulníky jsou navržené aby seděli na zemi v pozici s nosem tak výrazně nahoru (např. Mil-17)? Je k tomu nějaký technický důvod? Ví to někdo? (Vtipálkové nemusí odpovídat – myslím to vážně).

petr - unsigned guest
2007-09-23 00:58

krasny

9 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details