Photo Detail

Concorde 102


Author: Petr Volek
Date taken: 04/2007
Number of ratings: 0×
Number of views: 5443×

Description:

Manchester airport aviation viewing park




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Daniel - unsigned guest
2007-11-30 19:40

Dobrá imatrikulácia :-)

Concorde bol nerentabilný takmer od začiatku a obe spoločnosti ho prevádzkovali hlavne kvôli prestíži. Problém bol aj s nadzvukovým lietaním. Nadzvukovou rýchlosťou mohol Concorde lietať iba nad oceánom - kvôli sonickému tresku. So svojimi štyrmi motormi s forsážou Concorde zožral viac paliva ako 747. Rozdiel v kapacite netreba pripomínať.

POchybujem, že ktorýkoľvek boháč na svete bude udržovať letuschopnú mašinu a lietajúci, i pozemný personál, ktorý si bude neustále predlžovať kvalifikácie.
Ktovie, koľko stojí generálka Concordu :-)

Luboš - unsigned guest
2007-11-09 23:50

no jo, to je pravděpodobný, francouzi se vykašlou na všechno a airbus? škoda mluvit...
to říkali i naši piloti v raf že tam už tenkrát byla úplně jiná organizace než ve francii.

wen - unsigned guest
2007-11-06 12:42

Především po havárii v Paříži přestal být o lety Concordem zájem. Jak nebyly příliš rentabilní před tím, potom už vůbec ne...

schyzo - unsigned guest
2007-11-05 21:48

nechci kazat bludy, ale nekde jsem cetl, ze zatimco BA po te tragedii podnikly jiste kroky a upravy na strojich ohledne bezpecnosti, tak AF se na to vykaslali a radsi je uzemnili...no a airbus prestal dodavat nahradni dily, takze i britove meli po ptakach (jestli to neni pravda, tak prominte...)

Luboš - unsigned guest
2007-11-04 14:46

Dle mého názoru důvod, proč byly CC ztaženy byl fingovaný a pocházel převážně z tlaku U.S.dopravců, protože USA na vývoj stroje pro civilní účely nechtěli investovat a pařížská katastrofa byla jen zaminka a udělala poslední hřebík do rakve nadzvukové éry.Pokud je známo, katastrofu způsobil zastaralý stroj DC10 spol. CO,který byl navíc ve špatném tech.stavu.
Koneckonců myslím, že toto přivítali i oba provozovatele Concordů, protože náklady na jejich provoz jsou relativně vysoké, ale to je způsobeno především zastavením dalšího vývoje na efektivní supersonic či zatajování nových technických poznatků za armádními účely.Air-show by bylo fajn,nám ale dobu cestování nezkrátí.
Snad se ještě nadzvukové éry dočkáme.
Luboš

Ruzynskej - unsigned guest
2007-11-03 15:44

Tipni si kolik tak stoji letová minuta týhle mašiny. Boháčů je sice fůra ale boháči hlavně investujou do toho co jim vydělává. Nehledě na to že tohle by lítalo tak na 4 letecký dny za rok ( ty který by si to mohli dovolit) nemluvim o udržování,hangárování atd atd. Na druhou stranu by to byla naprostá nádhera.

Martin - unsigned guest
2007-11-03 15:10

Proč vlastně Concordy nelítají alespoň jako atrakce na AirShows? Neříkejte mi, že není nějaký boháč, který by jeden nebo dva stroje takto provozoval... Nebo bylo zakázáno, aby lítaly?

Luboš - unsigned guest
2007-11-03 11:20

škoda že už ty mašiny nelétají, byla to významná epocha. Bohužel dnes let.společnosti myslí jen na mamon a to je důvod proč se nerozvijí výzkum. Tenkrát to bylo nastaveno dobře a já jako bývalý let.konstruktér stále zastávám názor, že lze vyrábět efektivní superconický stroj.
Luboš Zimmel
Travel Agent,Air-Ticket Department
C.A.TANYA

Petr Minarik - unsigned guest
2007-11-03 00:35

To je mile setkani a dobry tip na vylet, "kdyz uz tam clovek bude".

9 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details