Plane type: | TU144D |
Airport: | Ramenskoe (Zhukovsky) (ZIA/UUBW) |
Airline: | Aeroflot (AFL/SU) |
Registration: | CCCP-77115 |
Author: | Pavel Bragin |
Date taken: | 08/2007 |
Number of ratings: | 8× |
Number of views: | 7289× |
MAKS 2007
Lockheed Constellation 1049 Breitling stojí na letišti Lahr v Německu (u Strasbourgu). Měl jsem tu čest si ji zvenku i ošahat a je to opravdu nádhera. Kdyby měl někdo cestu kolem, myslím, že není problém si domluvit s přátelským staffem GA terminálu externí prohlídku.
Kdyby duše těch, co v tomhle krasavci položili svůj život dovoliy, a jednou se objevil v kolonce "očekáváme v PRG", tak si vezmu dovolenou, sbalím spacák, a budu raději stanovat na Ruzyni u plotu o dva dny dříve, abych to náhodou neprošvihl. To je ale asi stejné science-fiction jako to, že by sem k nám zatoulal Breitling Constellation, který už hezkých pár měsíců brázdí evropské nebe. P.S.: Když budeme všichni společně meditovat, možná se i hora (ušlechtilých kovů) pohne !
2az best:tak si stoupni ke kompu a koukni an youtube.com ;-) to zatim stačí...a nemusíš mít strach,že se neodlepáí a že se ti něco stane..
2 dědek: asi bych si netroufnul stoupnout za práh dráhy a čekat, jak mi tohle odstartuje (nebo neodstartuje :-?) nad hlavou. Naštěstí zatím není k takovým úvahám důvod... :-).
asi neni sranda mít místo za křídlem :-)
tenle pták je fakt krásnej..concorde taky,ale tohle je ještě hezčí..nejhečí pohled je zepředu,když de na horu...ty křídla..fakt jak pták..supr..krásná fotka
Krásný éro. Jenom trošku zklamání pro ty kteří pořád chtějí místo u okénka :o) ...
Legalne letuschopne neni, ale motory jsou, tusim, funkcni. Toto letadlo nikdy nepresahlo Mach 1 a ma naletano velmi, velmi malo hodin. Urcite neexistuje jeden fanda letectvi, ktery by nechtel videt tohoto krasavce opet ve vzduchu.
Jó to by bylo zajímavé kdyby to uschopnili - že by nakonec Konkordski přežil Concorda?
12 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
S tímhle Tu 144 a registrací CCCP-77115 jsem letel!!!!stejne jako s concordem/P.S. pokud bychom leteli s Conocrdem i zpet tak bych tu nebyl protoze to byl ten co havaroval kvuli te lamele od DC-10