Plane type: | DC10-40F |
Airport: | Moscow - Sheremetyevo (SVO/UUEE) |
Airline: | Aeroflot Cargo (RCF/SU) |
Registration: | VP-BDG |
Author: | Petr Nesměrák |
Date taken: | 08/2007 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 3004× |
Láďa:Je zajímavé, že DC-10-10 ho nemá, jak říkáš, a novější verze DC-10 ho mají stejně jako MD-11:-)je ještě zajímavější:-)
Je-li vysunutý podvozek, pak spolehlivým znakem pro rozlišení mezi MD-11 a staršími verzemi DC-10 je to, že kvůli vyšší hmotnosti má MD11 ještě třetí hlavni podvozek pod trupem. Je zajímavé, jak málo lidí si toho všimne.
2 dedek - Jde o tu cervenou "samolepku". Jinak nic proti.
2 Flying - MD-11 i DC-10-40 maji vnejsi plast sani motoru c.2 (stredniho) tvarovany (postupne zmesovany prumer), takze jsou-li videt vinglety, je rozpoznani MD-11 snadnejsi. Ostatni verze DC-10 maji temer valcovy tvar stredni gondoly (v pohledu ze strany).
To Flying J:
MD-11 a DC-10 na první pohled rozlišíš podle wingletů, jinak MD-11 je větší, má novější avioniku a i silnější motory, koukni se na a.net, tam najdes technická data.
to dědek: Donedávna boli štyri, v tejto chvíli by už mali byť (za údajne veľmi priaznivú cenu) dve nahradené MD-11-kami po Varigu a v blízkej budúcnosti zvyšok tiež tak.
Podľa mňa, až na to oranžové "Kapro", tento náter DC-10 veľmi pristane.
Pane Minařík,proč zprcit?pravda,mohla být líp nastříklá,ale jinak jí to clekem sluší v Aerofloťáckym..
Kolik jich vlastně maj?vim o dvou décéčkách..
Jáchym: presne to jsem ted chtel rict.
Flying J: Na venek MD 11ku poznas podle wingletu, jinak to ma vsechny mozny vylepseni-prekopanou avioniku, myslim ze jiny motory atd.
Nevim, mozna podle wingletu.
Jak od sebe rozlišit MD-11 a DC-10-40? Vypadaj uplně stejně dlouhý i když jsou MD11 delší že?!
12 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Ta mašina má krásných 31 let.