Plane type: | A321-211 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czech Airlines ÄŒSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-CEC |
Author: | Kubadera |
Date taken: | 02/2007 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 6875× |
Tak to sorry ale my v Armáde pouzÃváme skoro jenom drát.Ale je to urcite konstrukcà motoru a datumem jejich vzniku
Nejde jen o Airbus na Boeingu je to stejne.Drat se pouziva fakt vyjjmecne
No já jsem taky mechanik ne sice na Airbusu, ale všechny spoje na moment nemáme dotaženy, silové jo ale různé trubky a hadice jsou zajištěny, většinou drátem.Bez zajištěnà nemáme nic.
suck-squeeeeze-boom!-swooosh ... nic jinýho na tom motoru nenà :-)
wow:ty by jsi na Airbusu nechtel byt mechanik a je jsem rad ze na nem muzu delat.Navic to neni tak slozite jak to vypada :-)
s temi spoji te opravim prave ze vsechny spoje jsou dotahovany na moment proto nejsou nikterak zajistovany.Vyjjmecne se nekde objevuje drat nebo sealent
Tý jo,tam toho je:-( .Nechtěl bych být mechanik.
2 kaja: normálnÄ›, jdu takhle v práci po hangáru a najednou vidÃm, že maj mechanici sundanej jak kryt fanu, tak jednu reverzovou půlku a tak jsem si to vyfotil... vÄ›tÅ¡inou jsou ty kryty nebo reverzy jen rozevÅ™ené a zajiÅ¡tÄ›né v rozepÅ™ené poloze a ne takhle pÄ›knÄ› odpreparované...
Ano jsou tam klasické Å¡roubové spoje,nÄ›které jsou utahovány na tzv."moment" jiné klasicky na silno.A vÅ¡echny jsou samozÅ™ejmÄ› (jak to v letectvà chodÃ) zajiÅ¡tÄ›ny.
13 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Nenà nad to,když se jeden koukne pod suknÄ›...skvÄ›lý,zvlášť,když už na to nekoukám dennÄ›. K MAJLAN- VÄ›tÅ¡ina trubek na motoru nikdy nevede pÅ™Ãmo,vždy je tam nÄ›jaký ohyb,v kterém se vyrovnává roztažnost..