Plane type: | B777-240/LR |
Airport: | Manchester (MAN/EGCC) |
Airline: | Pakistan International Airlines (PIA/PK) |
Registration: | AP-BGY |
Author: | Martin Krupka |
Date taken: | 08/2006 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 7911× |
Fotka je to opravdu pěkná, ale k té viditelné mlze (snad kondenzaci).
Jaktože v místě nižsího tĺaku kondenzuje vlhkost obsažená ve vzduchu, když se se snižujícím se tlakem naopak rozpustnost vody ve vzduchu zvětšuje a naopak stlačením vzduchu vodní páry kondenzují (viz kompresor). Souvisí to snad s teplotou?
Díky. Při tomhle startu pára kondenzovala nepravidelně, jako by 'běhala' po křídle a v motorech. Mám sekvenci snímků a každý je jiný.
Gratuluji Martine k fotce měsíce, je to skvělý obrázek, nutí k zamyšlení. Ani mě tak nepřekvapuje, že v místě nižšího tlaku pára kondenzuje a je vidět, ale proč jen před levým motorem?
A asi to má něco společnýho s podtlakem, protože před motorem a nad zadní částí křídel vzniká podtlak.
No ale vlastně na kondenzaci na křídlech motory asi vliv mít nebudou.
Přesně tak. Zajímavé je, že ten den jsem to viděl jen na dvou letadlech B777 Pakistan Airlines. Na ostatních, i když to byly taky B777 to nevzniklo. Čím to? Typem motorů???
Jj to jsou kondenzacni pary vlivem pocasi a rychlosti letadla
Pěkná fotka....:)
To neni dym, to jsou podle mne kondenzacni pary ;)
12 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
...vzduch vchází vstupním otvorem do difuzoru, zde ztrácí kinetickou energii,takže roste tlak... a dochází ke kondenzaci...