Plane type: | Tupolev TU144 |
Airport: | Monino museum |
Airline: | Aeroflot (AFL/SU) |
Registration: | CCCP-77106 |
Author: | Parfaits |
Date taken: | 01/2006 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 5490× |
Nevím, jestli je to prototyp Tu-144. Tu-144S nebo Tu-144D, ale tohle je výtoková tryska motoru NK-144. NK-144 byly motory prototypu Tu-144. Měly dobrý tah. Myslím, že něco kolem 170kN s přídavným spalováním, což je na náporový proudový motor se supersonickým spalováním slušné. Když jej srovnám s Concordem co se týče tahu motoru v poměru k hmotnosti, tak je to téměř jedno a to samé. Neříkal bych rozdhodně, že Concorde byl lepší a výkonnější. Oba dva byly skvělé stroje. Ale svým tahem v poměru k hmotnosti by si ani neškrtly na raketové nosiče a spol. Nikdy by nedokázali vyvinout takovou rychlost, ale to nemůžeme srovnávat. Přece jenom to jsou proudové motory a ty nemůžeme srovnávat s raketovými.
Můžete mi prosim někdo říct, co to je?:)
Tak tomu se teda říká "trubka" :D
4 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Nevím, jestli je to prototyp Tu-144. Tu-144S nebo Tu-144D, ale tohle je výtoková tryska motoru NK-144. NK-144 byly motory prototypu Tu-144. Měly dobrý tah. Myslím, že něco kolem 170kN s přídavným spalováním, což je na náporový proudový motor se supersonickým spalováním slušné. Když jej srovnám s Concordem co se týče tahu motoru v poměru k hmotnosti, tak je to téměř jedno a to samé. Neříkal bych rozdhodně, že Concorde byl lepší a výkonnější. Oba dva byly skvělé stroje. Ale svým tahem v poměru k hmotnosti by si ani neškrtly na raketové nosiče a spol. Nikdy by nedokázali vyvinout takovou rychlost, ale to nemůžeme srovnávat. Přece jenom to jsou proudové motory a ty nemůžeme srovnávat s raketovými.