Plane type: | Ilyushin IL62 |
Airport: | Phnom Penh (PNH/VDPP) |
Airline: | Czechoslovak Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | CCCP-86666 |
Author: | Petr Popelář - archív |
Date taken: | 1960 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 8182× |
oprava: u CSA od 2.5.68 do 29.9.69
Datum fotografie sa da urcit pomerne presne, podla udajov bol IL-62 CCCP-86666 Aeroflotu u CSA od 2.5.68 do 20.8.68
Ales: VC10 :-o ? Jen to ne proboha...
"29.10.1969 konečně na ruzyňském letišti přistává první IL 62 Československých aerolinií "
Konečně? Nebýt zkur...né normalizace nemuseli jsme dalších dvacet let létat ruským šrotem ale VC-10 nebo něčím jiným
Opravdu velmi krásná fotografie stroje ve slušivých barvách, gratuluji!
...krásné livery... mnohem zajímavější než trsátko...
To je paráda,ta dominance!!!!!
V roce 1969 je ze SSSR zapůjčeno od Aeroflotu na letní sezonu dalších šest strojů registrací CCCP-86665, CCCP-86666, CCCP-86671, CCCP-86672, CCCP-86675 a CCCP-86678. Stroj Aeroflotu (CCCP-86682) létal pro ČSA ještě přibližně 1 měsíc v roce 1971, kdy "zaskočil" za OK-YBA, poškozenou při pozemní kolizi s automobilem a opravovanou na letišti Heathrow v Londýně.
29.10.1969 konečně na ruzyňském letišti přistává první IL 62 Československých aerolinií (OK-YBA). První let uskutečňuje 01.11.1969...
Iljušin ČSA s tmavě zelenýmy pruhy, zrcadlově vyleštěným spodkem trupu a registrací CCCP-.... Co to bylo zač?
14 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Co sa tyka VC-10. CSA uvazovali o tomto stroji to je zname ale je tu par faktov. Prenajali si IL-62 uz v aprili 1968 (CCCP-86665) a v maji (2.5.68 CCCP-86666) este pred 21.8.68 teda v case ked si mohli vybrat VC-10 (prave prebiehala prazska jar - uvolnena politika) kto vie preco. Bolo by zaujimave sa na to opytat vtedajsieho vedenia CSA alebo politickych spiciek. Pravdaze ako to presne bolo sa uz nedozvievieme. Dalsi fakt je doba a ukoncenie sluzby VC-10 a IL-62 na linkach. (Nepocitam to ze IL-62 lieta dodnes vo vladnej letke RF a na linkach Air Koryo) Ale to su iba fakty