Plane type: | AN140-100 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Motor Sich (MSI/M9) |
Registration: | UR-14005 |
Author: | Václav Kudela |
Date taken: | 04/2006 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 5622× |
29.04.
Nemohu jinak než souhlasit.
Antonov má s vírobou letadel opravdu větší zkušenosti, to je pravda :) ale bylo by super kdyby tohle nebyla andula, ale "velkej" turbik :)
Werkie : asi jsme si neporozuměli, nemluvil jsem jenom o An 140 ale o Andulách obecně. Jinak ocasní plochy a kapacita mluví spíš o náhradě An 24, jistě původně to měla být L610, která ze začátku vypadala velmi podobně, ve "finále" ale měla oc. plochy ve tvaru "T". To ale zajisté víš.
Netvrdím, že není okopírovaná ale na druhou stranu s vývojem letadel mají u Antonovů zkušenosti, řekl bych bohaté :)
Buenos Aires: en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-140 když si přečteš první větu tak zjistíš že turbolety a stroj L610 se vyvíjel mnohem dřív než toto ledadlo a když si to dáš do souvislostí s článkem co je zde na webu o L610, tak ti musí dojít že tento letoun je určitě vyvinut místo šetsetdesítky a tím pádem je podoba víc naž jasná, skoro bych řekl až okopírovaná.
No, letadla téhle koncepce vycházejí podobně všude a vzhledem, že to je Andula, tak nevím co máte. Dělali to dávno před Turbolety...
Ano,podoba s L610 nápadně nenápadná.... :-))
Nebo spíš L 610 ;) stejně se dělala hlavně pro Rusáky, tak si museli usělat vlastní...
až příliš nápadně se to podobá L410 ...
9 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Naprosto nemůžu pochopit jak někdo může tvrdit že An-140 je okopírovaná L-610 (o L-410 už vůbec nemluvě). V tom případě každý Airbus je potom okopírovaný Boeing (či naopak), L-1011 je okopírovaná DC-10, DC-8 je okopírovaný B-707, atd.