Odbor vyšetřování leteckých nehod při britském ministerstvu dopravy uzavřel šetření ve věci incidentu, ke kterému došlo 30.09.2009 v 19:00 na letišti v Exeteru. Dash 8-400 Flybe (
G-JECL) s 58 cestujícími na lince do Edinburghu dostal po vytlačení povolení taxovat do vyčkávacího prostoru před dvoukilometrovou dráhou 08. Letadlo jej však projelo a vjelo na dráhu v době kdy na ní v protisměru brzdil přístávající prázdný Boeing 737-500 Astraeus (
G-PJPJ). Posádka Boeingu si při už nízké rychlosti všimla na konci dráhy stojícího letadla a opustila ji po pojížděcí dráze před jejím koncem. Dash Flybe dostal poté povolení ke startu a z Exeteru odletěl. K incidentu vedla dle provedeného šetření lidská chyba na straně posádky letadla Flybe. Na nepozornosti se dle záverečné zprávy projevila únava pilotů po přerušeném nočním spánku a následném pracovně náročném dni, kdy se snažili na svém čtvrtém letu dne zkrátit patnáctiminutové zpoždění. Pro kapitána Flybe nebyl Exeter navíc domácím letištěm, nebyl tak přímo sžitý s postupy a značením na letišti, druhý pilot odlétal za tmy z tohoto letiště poprvé.