Azimuth si přes společnost Aviapromleasing zajistil svůj dvacátý letoun SuperJet SSJ-100. Po relativně složitém období dětských nemocí nyní společnost provozuje SuperJety s průměrným denním náletem 16 hodin a odletovou spolehlivostí přes 98 %. Průměrné stáří leteckého parku Azimuth sestávajícího výhradně ze SuperJetů je 5,7 roku.
Azimuth nyní nasazuje SuperJety ve zvýšené míře na mezinárodní linky, na kterých společnost dosahuje výrazně vyšších ziskových marží než na vnitrostátních linkách, kde jsou ceny letenek velmi nízké. V některých případech se jedná rovněž o země, které kvůli západním sankcím neobsluhují letadla Airbus a Boeing.
V příštím roce zahájí výrobce dodávky letadel SJ-100, což je verze SuperJetu, která nevyužívá komponent západní provenience. Zaměněna je řada systémů včetně motorů a avioniky. Letadla budou poháněna motory Aviadvigatěl PD-8, které slibují vyšší palivovou efektivnost než stávající PowerJet SaM146.
První exempláře převezme skupina Aeroflot a budou provozována společností Rossiya. (Foto: ru.m.wikipedia.com, myskillsconnect.com, dzen.ru, planes.cz)
powerpointů a vyhlášení, co všechno budou mít, byly už tuny. Na Dubai Air Show neuzavřeli jediný kontrakt. Zavedli válečné hospodářství a civilní projekty dopadnou jako obvykle, tedy 0. Klidně se tady s obdivovateli severní Asie vsadím.
...hm a co jiného čekat od hňupa, který si myslí, že Rusové jsou neschopni, že?
Mne sa to od začiatku zdá ako obyčajný copyright A220, akurát s inými (menšími motormi).. Čo iné čakať od Rusáka ako Copyright, že?
Musím říci, že SSJ se mi (takhle z fotek) jako éro líbí, to se Rusové pochlapili.
Ale že by Aviadvigatěl vyšel úspornější než Safran, to bych se celkem divil.
5 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Až na malou drobnost, že A220 (původně Bombardier CSeries) vznikl později než Superjet. A když chcete používat cizí termíny, tak si nejdříve zjistěte co znamenají, vy Copyrighte...