Amsterdamské letiště Schiphol si nedokázalo zajistit dostatek personálu, v důsledku čehož jsou letecké společnosti nuceny od ledna škrtat spoje a zpožďovat lety. S rychlým oživením provozu v posledních týdnech se situace od dubna dále zhoršuje a cestující v chaosu vyčkávají na odbavení v dlouhých frontách. Fronty jsou tak dlouhé, že se do nich cestující řadí ještě vstupem do terminálu. Kvůli neúměrně dlouhému čekání řada cestujících své spoje nestihne.
Z tohoto důvodu omezila společnost KLM přinejmenším do neděle 29. května prodej letenek, aby v letadlech měla kapacitu pro cestující, kteří své původně rezervované lety kvůli frontám nestihli. Skupina Air France – KLM také nabízí cestujícím možnost přeložit své lety na později.
Generální ředitel Dick Benschop varuje, že i přes přijatá opatření fronty nezmizí a nabádá letecké společnosti, aby omezily počet letů pro „predikovatelné a příjemné“ odbavení. Toto absurdní vyhlášení učinil generální ředitel v době, kdy cestující na odbavení čekali hodiny, zatímco on se účastnil světového fóra v Davosu. V pondělí bylo v důsledku chaosu zpožděno na 500 letů a 50 letů bylo zrušeno.
Situaci kritizují i odbory, které si stěžují, že v důsledku nedostatku lidí je pracovní vytížení zaměstnanců neúnosné. Obávají se, že s příchodem hlavní sezóny se již tak zoufalá situace dále zhorší. Odbory hrozí stávkou 1. června. (Foto: @DeSubski , @meganjanebd)
Vcera kolem 9 rano fronta vinouci se celym teminalem, odpoledne nikde ani noha..
Líbí se mi to vaše vztekáníčko, kterým dáváte najevo, ze které sociální (a inteligenční) třídy pocházíte. Podle Vás si tedy ředitel užívá v práci na jednání managerů v Davosu, místo aby si také stoupnul do fronty? A proč by to jako měl dělat, kluci?
Postavili si letiště, ale chodili jim tam lidi....
4 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Ad Franta = dnes se tomu říká "zažít si zákaznickou zkušenost".
Důvod - aby se dělaly produkty lepší a lepší.