Wizz Air připravuje expanzi ze Středního východu

  • 2019-12-14 08:30

Wizz Air, který je vedoucí nízkonákladovou společností střední a východní Evropy, oznámil 12. prosince první krok za hranice tradičního trhu. Společnost ustaví ve spolupráci s lokálním partnerem svou odnož v Abu Dhabi. Oznámil to generální ředitel společnosti József Váradi.

Partnerem společnosti bude státem kontrolovaná Abu Dhabi Development Holding Company. Jedná se o první pobočku, kterou Wizz Air ustavuje mimo Evropu.

Wizz Air požádá o licenci (Air Operators Certificate) a ze svého hubu v Abu Dhabi bude provozovat letadla Airbus A321neo. Díky doletu až 7 400 km bude Wizz Air schopen provozovat nejenom lety do Evropy a zemí Středního východu, ale také do Indie a Afriky. Wizz Air je tak další společností, která sází na perspektivní růst afrického trhu. Nová společnost zahájí provoz ve 2. pololetí 2020.

Na těchto trzích bude Wizz Air soutěžit se společností Air Arabia, která na veletrhu v Dubaji podepsala kontrakt na 120 letadel řady Airbus A320neo. Po nedávno ustavené společnosti Air Arabia Abu Dhabi, která je společným podnikem společností Air Arabia a Etihad Airways, je Wizz Air teprve druhou nízkonákladovou společností v Abu Dhabi.

Koncem listopadu získal Wizz Air titul Best Low Cost Airline – Europe 2020 v ratingu AirlineRatings.(Foto: Wizz Air, planes.cz)


Article photographs



Comments



Jan - unsigned guest (...113.211...)
2019-12-16 12:56
Milan V.

Souhlasim ;) Wizzair uz existoval davno před krachem Malev,ten se možná jen těšil z tíživé situace Malev,do které se dostala :)

Milan V - unsigned guest (...188.164...)
2019-12-15 19:52
Planesfun

WizzAir nevznikl ze zkrachovalého Malévu. Wizz Air vznikl v roce 2004 a Malév zkrachoval v roce 2012. Jediný co je k Malévu pojí je jméno Varadi a to, že na linkách mimo volné trhy působí jako maďarský národní dopravce (Rusko, Ázerbajdžán a Kazachstán)

Jan - unsigned guest (...176.220...)
2019-12-14 11:58
Planesfun

Vše je na zkušenostech a úhlech pohledu na určité věci a odlišnosti.
Nevim jestli linka do nějaké Gruzie /Kutaisi/ je víc vytížená jako byla letenka do Říma,Madridu nebo Barcelony...kam přímo dnes už Wizzair z Prahy nelítá /chápu,přišel Ryanair na LKPR ve velkém,tak Wizzair vycouval/.
Pokud mam reagovat,tak Wizzair /i kdyz low-cost/ si vede líp v Madarsku po Malev jak Smartwings po CSA.Tolik asi k srovnávání.
A s cenou do Kutaisi souhlasim ze low-cost nejsou,ale těch destinací je víc...pořád platí jak psal dříve,tam par stovek,zpet za tisice....

planesfun (...17.10...)
2019-12-14 11:34
Wizz air

Je to vec preferenci. Me Wizz air slouzi dobre. Jedinym problemem jsou ceny letenek do Kutaisi, ktere rozhodne nejsou low cost. Ale chapu, ze maji na lince monopol, a podle toho se plati. Ostatni linky jsou OK.
Spolecnost vznikla na bazi zkrachovaleho Malevu je to uspech. Pokud neverite, srovnejte s Smartwings....

Jan - unsigned guest (...176.220...)
2019-12-14 10:58
Wizzair

V začátcích byly Wizzair mnohem lepší,ale s většími zisky roste chuť na ještě větší a jak to bývá v životě samotném,kdo chce víc,nemá nic.
Ano,zbarvení a vše je sice modernější,ale na druhou stranu začíná působit příliš snobsky na cestu kterou se vydávají...nevim,už to není ono co bývalo...můj názor.
Je mi to líto,protože díky Wizzair jsem měl možnost se tehdy podívat na různé destinace za přijatelnou cenu.

5 records

Partners


Advertisement
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details