Park letecké společnosti dnes sestává z 25 Boeingů 757-200, 2 757-300, 4 767-300ER a 3 Boeingů 737 MAX. Společnost má převzít ještě dalších 16 Boeingů 737 MAX (9 737 MAX 8 a 7 737 MAX 9).
Zdá se, že pro náhradu Boeingů 757 bude silným kandidátem zejména Airbus A321LR, a to jak z hlediska kapacity, tak doletu. A to alespoň v případě, že obměna bude více méně 1:1. Boeingy 757-200 Icelandairu jsou konfigurovány pro 184 cestujících, 757-300 pro 225 cestujících, takže v takovém případě by A321LR potřebám odpovídal. Nebude však vyhovovat, pokud Icelanadir bude předpokládat růst potřebných kapacit.
Teoreticky by mohl připadat v úvahu i perspektivní Boeing NMA, který v provedení 6X má mít kapacitu 225 cestujících a v provedení 7X 265 cestujících. Nicméně rozhodnutí, zda bude vyráběn, bude oficiálně komunikováno teprve na Paris Air Show v červnu a letadlo rozhodně nebude k dispozici před rokem 2025. Výhodou A321LR tedy je, že je již na trhu a jsou jasné jeho parametry. (Foto: Icelanadair, planes.cz)
No comments added.
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS