14. února vyhlásil Ryanair řadu nových a vesměs zajímavých iniciativ směřujících ke zlepšení spokojenosti zákazníků. Není jasné, zda se impulzem stala změna na vedoucích manažerských pozicích, rostoucí nespokojenost zákazníků, nebo obojí. Většina zlepšení se přitom bude týkat zejména cestujících, kteří služeb společnosti využívají pravidelně.
Pozornému čtenáři neunikne, že některá zlepšení jsou více méně kosmetické změny a mají asi malý praktický význam, jiná je třeba definovat. Na webových stránkách společnosti se např. neuvádí (alespoň v době psaní příspěvku), co se rozumí pod pojmem dochvilnost resp. zpoždění. To samozřejmě může znamenat cokoliv. Nicméně nelze pochybovat, že firma udělala nečekaný krok k zákaznické spokojenosti.
Počátkem měsíce oznámil Ryanair, že bude fungovat jako skupina a posunul Michaela O’Learyho na pozici Group CEO, kde bude dohlížet na divize Ryanair DAC, Ryanair Sun, Ryanair UK a Laudamotion. Každá z těchto jednotek bude řízena přímo jednotlivými CEO, což dlouholetého ředitele odsunuje z přímého řízení a každodenního managementu. (Foto: Ryanair, planes.cz)
No comments added.
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS