Čtvrtá L-410 UVP-E20 pro UZGA

  • 2016-10-19 08:00

Společnost Aircraft Industries dodala minulý týden společnosti UZGA poslední ze čtyř nových L-410 UVP-E20 (v.č. 3105). První tři letadla (3019, 3101 a 3104) převzala společnost v červenci a září. Výrobce dodal také potřeby pro údržbu letadel a vyškolil piloty a techniky. Jde o největší letošní dodávku ruským společnostem, další tři z celkových devíti letadel obdržela společnost Orenburzhye a po jednom Uktus a Chabarovskije Avialinii.



Comments



PeterV (...175.230...)
2016-11-26 03:59
L-410

Pár poznámek pro diskutující dole -
- problém fabriky pro “zvednutí výroby” nejsou ani prostory, ani lidi, ani finance. Pokud se ty letadla neprodají tak je nikdo - ani Rusové - nebude vyrábět na sklad jak za starého režimu
- “jeden závod v Kanadě”? Tolik jsem se už dlouho nezasmál. L-410 je v Kanadě neznámý, a je prakticky neprodejný na západě už jenom z důvodu zmatené, špatně pochopitelné a absolutně nepřijatelné Letecké Příručky (AFM) která je velmi špatně přeložená do angličtiny z české verze ruské příručky zesmolené podle půl-století starých sovětských předpisů, pravidel, metod a zvyklostí, a která je schválená výrobcem (AI), nikoliv EASA. Podle DOA Approval EASA.21J.119, paragraf 4.(b), EASA se zavazuje že už nebude ověřovat co AI jednou schválí
- Rusové chtějí být 100% soběstační s výrobou, bez závislosti na “západních” dodavatelích (např. GE motory), či jiných dodavatelů z EU (např. AI v Kunovicích) pro případ EU sankcí proti Rusku (ale to by se přece absolutně nemohlo stát, že jo)
- zatímco prodej L-410 v Rusku kolapsuje, tak dvakrát tak drahý DHC-6 Twin Otter se v Rusku prodává jak laciné rohlíky
- životnost L-410 je 20 000 hodin a 20 000 letů, zatímco životnost DHC-6 Twin Otter je 66 000 hodin a 132 000 letů. Po generální opravě u fy. Ikhana se hodiny i počet letů Twin Otteru vynulují, a opravený Twin Otter má obnovenou životnost dalších 66 000 hodin a 132 000 letů, t.j. celkový život 132 000 hodin a 264 000 letů. No a to se setsakramentsky projeví na ekonomice provozu a přeprodejní ceně
- mohl bych pokračovat dál, ale . . .

O. M. - unsigned guest (...231.2...)
2016-10-24 15:32

Co je důvodem neschopnosti mateřské fabriky zvednout výrobu? Prostory, lidi, finance? Nebo se továrna orientuje na výrobu NG a starý model odsouvá do pozadí? Jaká je vlastně současná produkce? Z těch kusých zpráv, které mám, mi přijde, že výroba spíš stojí než jede, tudíž "zvednout výrobu" by neměl být problém.

MichalC (...86.243...)
2016-10-22 16:44

O dvou zavodech v Rusku jsem neslysel. Vim, ze nyni je favoritem Ekaterinburg.

Dany - unsigned guest (...135.13...)
2016-10-21 23:22
v česku bude servisní střidisko

Co mám informace tak má v CZ zustat servisní střidisko pro rozsáhlejší a generáslní opravy, plány s výrobou byli dva závody v Rusku a jeden v Kanadě, což už smysl dává.

Michalc - unsigned guest (...203.220...)
2016-10-21 16:28

Problem je opacny. Pokud tovarna neni schopna vyrobit vice stroju, coz v soucasne forme neni, pak ma mizivou moznost ziskani ruskeho trhu, kde je perspektivni potreba (mnoha) desitek takovych letadel. Proto se v soucasne dobe resi otazka vyroby v Rusku. O zajmu rozjet vyrobu v realistickych meritcich doklada fakt, ze rusky vlastnik takrka jiste ziska ruskou statni dotaci 1 mld. RUB na domaci vyrobu. Vyroba omezeneho poctu kusu nedava zadny smysl.

Petr Drábek (...103.169...)
2016-10-20 10:36
AI

Vy si opravdu myslíte,že ruský majitel bude do budoucna vozit komponenty přes půl evropy do jejich nové fabriky na Uktus............)))))
i pokud dojte k písemnému potvrzení pokračování výroby.........rusové mají svá pravidla.

O. M. - unsigned guest (...231.2...)
2016-10-20 09:35

AI má v rubrice v rubrice "Expedovaná letadla v současnosti" osmačtyřicet kousků, což by nebylo až tak špatné. Ale když se podíváme na "Novinky a aktuality", tak (pokud je tam opravdu všechno) to vychází na pouhých pět kousků od začátku roku 2016... To je s podivem, že ta fabrika ještě funguje, ještě že maj ty kooperace. Doufejme, že 410NG nedopadne podobně jako 610, té je podle mě fakt škoda.

Pavel.A. - unsigned guest (...24.233...)
2016-10-19 20:34

Těžko říct . Od regionálních aerolinek z Ruska asi ještě pár objednávek bude . Některé potřebují rozšířit nebo omladit flotilu . Ale jak je to s novým NG ? na to se ž dost netrpělivě čeká .

milhaus (...86.243...)
2016-10-19 11:08

Devět kusů ze tři čtvrtě roku to není špatný, víte někdo kolik mají objednávek?

9 records

Partners


Advertisement
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details