Lufthansa Group zahájila rozhovory se svým největším konkurentem na německém trhu, dopravcem Air Berlin, který patří do portfolia investora Etihad Airways, o možném převzetí části linek Air Berlin a jejich převedení pod svou nízkonákladovou značku Eurowings. I když seznam linek, o které by mělo jít, nebyl zveřejněn, podle tvrzení německého deníku Handelsblatt se má jednat o ty linky, které nevedou z dvou hlavních hubů Air Berlin, Berlína a Düsseldorfu a o objemovou kapacitu, na jejíž zajištění je potřeba až čtyřiceti letadel. Mimo tyto dvě města nabízí v současné době Air Berlin lety z ostatních německých letišť, jako jsou Hamburg, Hannover, Drážďany, Lipsko, Norimberk, Mnichov, Friedrichshafen, Stuttgart, Münster/Osnabrück, Kolín nad Rýnem, Stuttgart aj. zejména do oblasti Středomoří, Severní Afriky a Izraele - přičemž bezkonkurenčně nejčastějším cílem těchto linek je hlavní hub Air Berlin mimo Německo, letiště Palma de Mallorca. Omezený počet letů vede také do Rakouska, Kosova, na Island a do Švýcarska. Výsledek rozhovorů obou hlavních rivalů na německém trhu by měl být známý koncem října. Air Berlin se nachází v poměrně nepříjemné finanční situaci, rok 2015 skončil se ztrátou 446,6 milionů Euro, přičemž došlo k prouhloubení ztráty vygenerované v předchozím roce. Za 1. čtvrtletí roku 2016 však došlo k mírnému zlepšení, ztráta za toto období činí 182,3 mil. Euro, za stejné období roku 2015 pak činila 210,1 mil. Euro.
No comments added.
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS