České Aerolinie zveřejnily záměr nasadit svůj největší stroj ve flotile, A330-300 registrace OK-YBA, určený primárně k zabezpečení pravidelných letů Praha - Soul a zpět, na linku z Prahy do Barcelony. Létat na ní bude jednou týdně, každou sobotu v časovém období 9.7. - 27.8. Linka OK 688/9, létaná Airbusem A330, poletí vždy v časech Praha 09:15 - Barcelona 11:40/12:55 - Praha 15:15.
tak jak koukám, v každém je kousek generálního ředitele a všeumětela, který všechno ví a zná strukturu a vím kam a jak posílat letadla
Člověk se fakt musí bavit, když to čte.
Možná uvedu pár faktů. ČSA má jedno A330, které je primárně určeno na lety do ICN. Další dálkové lety nepřipadají v úvahu díky rotaci letadla a maximálního využití na této lince. Linka do ICN odlétá 4x týdně, let trvá cca 10,5 hod tam a cca 11 zpět. Každý inteligentní člověk si spočítá, že když má týden 7 dní, z toho 4x se letí dlouhá trasa do ICN, tak moc času na jinou linku nezbývá
Těžko by se mohl letět TLV, který se odlétal večer, kdy v dobu odletu je A330 někde nad Ruskem
Případně USA, na kterou by muselo být dalších pár hodin k dobru DD A to jaksi nejde.
Linka do BCN je vložená v čase, kdy je letadlo v ČR, přiletí ráno z ICN a zpět odlétá až večer kolem 18 hod, takže je prostoj a čas ho otočit na kratší destinaci v rámci Evropy. Navíc linka do BCN je v létě velmi žádaná, tak proč ho nevyužít zrovna tam. Ceny letenek jsou nastaveny tak, aby se to pokrylo a cestujícím nabídnut lepší komfort v cestování. V začátcích A330 u ČSA se BCN létala a dle ohlasů lidí to bylo velmi příjemné zpestření cesty.
Prosím, zjistěte si více detailů, než tady začnete psát nesmysly Jinak ze sebe děláte hlupáčky a ostatní se vám budou smát Díky
jinak všem hezký den
tím spíš by to mohli zkusit...místo 3x TVS za jeden večer..
Do TLV ale uz CSA jaksi neletaji, jen TVS
a TLV by sobotu nestihli? Myslím, že na něm by dali lepší loadfactor než v BCN..
oprava... ICN.. :-
Dle mého soudu je dobře, že se někdo konečně rozhoupal a začal přemýšlet i nad jiným využitím A330 než jen na lince na INC. Dle mého názoru: Max souhlas s Milanem. Jediná A330 a s takhle postaveným letovým řádem se další dálkovka vymyslet nedá. Linka do BCN je první vlaštovka, na léto určitě dobrá. Jen se přiznám, že trochu pochybuju o rentabilitě/ekonomické stránce této linky. Na lince do BCN je velká konkurence. Cena, která je na BCN nyní nastavena nemůže nikdy A330 zaplatit. a vyšší tarify rozhodně lidi jen kvůli A330 platit nebudou. Nehledě na to, že tam bude létat tak málo. Každopádně rozhodně budu rád za A330 ČSA na této lince. a určitě by se našla ještě nějaká destinace kam by se toto letadlo uplatnilo. Upřímně, můj názor, změna typu souvisí s přicházejícím létem, kdy ČSA nebude mít možnost tak často využívat letadla TVS. Budou mít co dělat samy na charterech. Nic mě nebolí a zároveň nes..e tak moc jako když na lince ČSA, s letenkou ČSA do významných destinací jako je CDG, BCN, MAD, CPH, OTP apod vidím jak letí B737-7/800 of Travel Servisu. Kdyby to jen trochu šlo, chtěl bych po ČSA kompenzaci za let s takovou splečností.. Já si koupil let s ČSA kvůli nějaké úrovni ČSA a ne let sice s milými stevardy, ale v dobytčáku. Nehledě na to, že kolikrát jim něco jako služby ČSA nic moc neříká...
No nic. Za mě jen doufám, že se fakt pěkné letadlo ČSA A330 objeví i na jiných letech než jen do BCN. Časové prostoje by tam určitě byly a destinace s dobrým potenciálem taky.. A přál bych ČSA aby v nějaké dohledné době přeci jen nezůstalo jen u jednoho letadla.. ČSA si zaslouží vrátit se opět do hry na dálkových linkách. Good luck všem a ČSA obzvlášť...
To Lojza: no tak pokud mají ve flotile jeden A330 a ten přiletí v pátek večer ze Soulu a v sobotu večer tam zase odlítá, tak se mnoho dálkových destinací do harmonogramu nacpat nedá. S nějakým větším koncepčním rozšířením dálkových linek ČSA a více mašinama už nepočítá snad nikdo...
nechapu krok manageru CSA, kdy maji jediny letoun A 330 a nasadi ho do Barcelony. Misto, aby stroj letal na dalkovych linkach napr. do Hanoje, Bangkoku, New Yorku. Ach jo.
Konečně trochu slušný nápad. Před 14 dny sem letěl do Barcy a kvůli tomu že byl Vueling o 400 Kč levnější než ČSA tak sem letěl s nim. To že letěl o 30 min dříve vem čert . Za stejnou cenu bych letěl s principu s ČSA . Jinak mašina byla plná tam i zpět .
14 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
A ráno do TLV letět nemůže? Nemusí přeci nutně nahrazovat konkrétní linku. Ano, bylo třeba vyžádat nové sloty (např.), ale pokud (!) by na TLV měli stejný loadfactor jako v BCN, tak je to výrazně rentabilnější linka. O BCN je dlouhodobě zájem, ale zaplatí ten zájem vůbec A330? Protože pokud se nastaví ceny letenek na A330, tak by cena byla o poznání vyšší než u některých konkurentů... Mimo jiné se jeví, že v rezervačních systémech je stále zadána A319.
Rád si přečtu konfrontující názor, ale myslím si, že výsměch není na místě. ČSA v loňském roce po dlouhé době vykázala zisk, a to nějak výrazný, tak bych byl nerad, kdyby se to zas vrátilo do původních kolejí...