Zbytek tohoto letounu byl sešrotován v roce 1995. Původně byl v Brooklands vyroben v roce 1961 jako verze Vanguard. Až začátkem sedmdesátých let byl přestavěn na nákladní verzi Merchantman. Poslední let vykonal na Štědrý den roku 1992.
Vyroben v roce 1961 pro společnost BEA jako Vickers Vanguard, kdy byl pokřtěn jménem Superb. V roce 1969 byl přestavěn na verzi Merchantman, tak sloužil pro BEA do roku 1981. Pak byl v roce 1992 prodán Hunting Aviation, pro které létal do roku 1996, kdy byl přelétnut do Brooklands.
První let 28.7.1961, společnosti BEA dodán 16.8.1961. Na přelomu let 1972/73 přestavěn na nákladní verzi Merchantman. Do služby se vrátil 31.3.1973.Dne 1.4.1974 byl převeden k British Airways Cargo. U BA Cargo létal až do roku 1979, kdy v noci z 1 na 2.12. letěl jako poslední Merchantman ve službách British Airways na trase Heathrow-Stockholm-Gothenburg-Heathrow. Následně byl 13.12.1979 prodán Air Bridge Carriers a poté v srpnu 1992 k Hunting Cargo. Poslední let vykonal 24.12.1992 na trase Belfast-East Midlands. Poté byl vyřazen z provozu a používán jako zdroj náhradních dílů.
První let 29.11.1961, společnosti BEA dodán 13.12.1961. Na přelomu let 1969/1970 byl přestavěn na nákladní verzi Merchantman. Do služby se vrátil 23.2.1970. U British Airways Cargo nastoupil službu 1.4.1974, u ní létal až do 8.11.1979, kdy byl prodán Air Bridge Carriers. V letech 1979/1980 byl vyřazen z provozu a uskladněn v East Midlands, létat začal opět v roce 1981. V roce 1991 byl jeho nákladový prostor modifikován pro přepravu dostihových koní. V roce 1992 přešel k Hunting Cargo. V současné době je vystaven a skupina dobrovolníků z řad bývalých pilotů a mechaniků jej udržuje ve stavu v jakém do Brooklands přilétl. Letoun sice není letuschopný, ale jinak plně funkční, včetně motorů.