17.09. Pravidelná večerní nákladní linka tento týden v podání nováčka ve flotile Farnair Hungary. Letoun byl přestavěn z osobní verze, jedním z předchozích provozovatelů byly také České aerolinie.
16.09. Farnair Hungary zabezpečuje se svou novinkou ve flotile tento týden večerní nákladní linku TNT z Budapešti přes Prahu do Liége. Toto letadlo bylo přestavěno z osobní verze, dříve létalo i u ČSA (jako OK-BGQ).
08.12. Přílet v Maďarsku čerstvě registrovaného Beeche 1900C-1 (výr.č. UC-66, ex A6-FCB, OY-GEI, N66YV), kterému ještě stále zůstalo zbarvení předchozího provozovatele Falcon Express Cargo z Dubaje. Stroj bude létat od pondělka na doplňkové lince FAH6724/3 z/do Kolína nad Rýnem pro UPS.
16.01. Po delší době opět možnost vidět v Praze typ Fokker 27, tentokrát jako změnu typu na pravidelné cargo lince pro UPS z/do Kolína nad Rýnem. Fokker 27 již v Evropě komerční lety s cestujícími nelétá, je v provozu pouze pro náklad (např. u Amerer Air, Farnair, WDL a několika dalších menších dopravců). Létá ale také u finského a španělského vojenského letectva. Vyfocený letoun výr.č. 10370 začal svou kariéru na nočních poštovních linkách v roce 1968 u Air France-Poste jako F-BPUB, kde létal až do roku 1994, kdy jej odkoupil Farnair a dostal švýcarskou registraci HB-ISY, která byla později změněna na maďarskou HA-FAB.
15.10. Provozuje Eurosense Hungary. Toto letadlo je vybavené kamerou s gyrostabilizátorem, která se používá např. k aerotriangulaci a snímkování pro tvorbu ortofotomap.