Druhý B727-200F vo flotile USA Jet Airlines dostal len nedávno nové atraktívne farby dopravcu a počas mojej návštevy na letisku Willow Run na ňom technici pracovali.
Boeingy 727 sú vo flotile USA Jet Airlines síce v menšine, ale aj napriek tomu sa mi podarilo na letisku Detroit - Willow Run zachytiť hneď dva, tento stroj lieta ešte v staršom sfarbení dopravcu.
Na letisko Willow Run pri Detroite má svoje sídlo spoločnosť USA Jet Airlines, ktorá používa veľké množstvo MD-88 po Delta Air Lines prestavaných na nákladnú verziu.
Výrobní číslo 47156, dodán Continental Airlines v roce 1967 jako N8916. Dále jej používaly tyto aerolinky: Hughes Airwest, Southern Airways, Republic Airlines, Northwest Airlines a Roadway Global Air (N9357). Krátce se objevil v Mexiku u Mexicargo jako XA-TDV. V roce 1997 má opět registraci N9357 a nového majitele International Airline Support Group. Od roku 1998 se jeho vlastníkem stává společnost USA Jet Airlines, kde pozdějí dostává nynější registraci N192US.
Ačkoliv je na snímku DC9-15 bez motorů, tak tento 45 let starý letoun je stále v provozu. Byl vyroben koncem roku 1965 a 25.3.1966 dodán společnosti KLM jako PH-DNA. V současnosti je tato DC-9 třetí nejstarší provozuschopnou "devítkou" na světě.
Letoun byl vyroben v roce 1967. Písmena RC znamenají Rapid Change. Sedačky pro cestující byly na paletách a letoun se tak mohl změnit během krátké doby z osobního na nákladní a naopak.