Hlavní chod podávaný v premium economy třídě na lince BA012 ze Singaporu (SIN) do Londýna (LHR). Jako předkrm je podáván salát ze zelené papayi s grilovaným kuřecím prsem a chilli. Hlavni chod: grilovaná svíčková s holandskou omáčkou, pečenými sladkými bramborami (bataty), grilovanou cuketou, křehkým máslovým hrachovým luskem a pomalu pečeným rajčetem. Desertem je mangové mousse s maracujou a mangovým pyré. Pečivo se podává rozpečené v palubní troubě. Zajímavosti je aperitiv ve formě sektu podávaný ve stylu business třídy, tedy ihned po usazeni do sedadla, ještě před startem (mimo obraz). Jídlo je servírováno na standardním plastovém platu v porcelánových a plastových miskách. Příbor je podáván nerezový, avšak oproti business třídě není prostíráni látkové, ale papírové.
Dnešní přelet a přistání celkem dvanácti vrtulníků US Army Sikorsky UH-60 Black Hawk, které přiletěly ve dvou vlnách na pražské letiště pro dotankování při cvičném letu.
Full british breakfast na palubě letu BA862 z LHR do PRG. Jídlo je servírováno na klasickém plastovém platu, nechybí plastový příbor, vanička hlavního chodu je hliníková. Jídlo se na palubě pouze ohřívá. Alternativou je vaječná omeleta, z nápojů pak výběr mezi kávou, čajem a vodou.
Údajně třináctý dodaný Boeing 737 MAX 8 společnosti SpiceJet při dlouho očekávaném přistání v PRG RWY 24. Letoun zde provedl mezipřistání po 6h 22m dlouhém předávacim letu z Ganderu (YQX).
Snidane podavana na letu BA0853 z Prahy do Londyna v Business / Club Europe tride.
Snidane byla podavana cca 40minut po vzletu, servirovana na plastovem platicku s nerezovym priborem. Menu zahrnovalo full english breakfast (na fotografii) nebo vajecnou omeletu. Full english obsahovala anglickou slaninu, klobasku, michana vajicka, grilovane rajcatko, grilovane zampiony, misku s cerstvym ovocem, rozpeceny chleb servirovany v osatce, maslo, jahodovy dzem a ovesnou tycinky s boruvkami. Vyber z napoju byl stejny s ekonomickou tridou, jen servirovany ve skle a caj/kava v keramickem hrnecku. Prekvapila absence welcome drinku, stejne jako velikost business tridy, ktera v tomto letadle predstavuje 9 rad.
Experimentální letoun společnosti NORTHROP GRUMMAN s označením H03 určený mimo jiné i k výzvědným letům. Oproti předchozím kusům s označením R02, které údajně využívali motor Lycoming TEO-540E, má být model H03 osazen výkonnější jednotkou. Letoun je koncipován pro použití s "volitelnou posádkou", může tedy létat i v režimu dálkově ovládaného dronu a doplnit/nahradit již používané MQ-9 Reaper, a RQ-4 Global Hawk.
Uzavření opravy obrysového světla letounu Lockheed P-3 Orion leteckými mechaniky na letišti Naha, Okinawa. V pozadí přistávající Lockheed P-3 Orion po návratu z mise.
Bizjet Gulfstream G650 společnosti ABS Jets při přistání na letišti PRG RWY 24 po cestě z London Biggin Hill Airport (BQH). Společnost ABS Jets dle své tiskové zprávy z 5.3.2019 tímto letounem rozšířila svou flotilu již 11 bizjetů, hangárovaných v Praze. Letoun je určen pro dlouhé trasy (12 964 km) s kapacitou až 16 cestujících a tří členů posádky.
9.10.2018 - Po dlouhé době se na letišti Mojave Air and Space Port objevil letoun Proteus společnosti Scaled Composites. Tento letoun je vyvíjen a testován pro lety ve vysokých výškách s vysokou výdrží - udává se 18h ve výšce 19km. Na tomto letadle jsou také testovány nové komunikační technologie vyvíjené ve spolupráci s NASA a založené na SATCOM. Počet programů, které se na tomto letounu testovali však nebere konce. Například: Angel Technologies HALO, ARTIS camera, NAST validation, ARM-FIRE AFWEX, NASA TRACE-P, NASA CLAMS, Airborne laser target, ERAST DSA system, IHOP 2002, NASA Crystal-FACE, ARM-UAV atd.
Za povšimnutí stojí, že Proteovo křídlo bylo adaptováno a použíto pro 318 White knight (one).
Hi Dave! Prulet Fairchild Republic A-10 Thunderbolt kanonem Starwars canyon v Nevade, USA. "Starwars canyon" nekdy take zminovany jako "Jedi transition" nebo "Juliette" je jedno z mala mist na planete, kde armadni vrtulniky a letouny trenuji prulet kanonem. Povsimnete si cedulky umistene za sklem kokpitu, kterou pilot zdravi sveho znameho spottera.
Zachycený mumraj na letišti Naha / OKA pohledem z civilního terminálu na vojenskou část, kde sídlí složku JASDF. Na fotografii v popředí Lockheed P-3 Orion, v pozadí CH-47 chinook, F-15J, , Sikorsky SH-60 Seahawk a další.
Tréninkový let F-16 z 416. letky sídlící na letecké základně Edwards Air Force Base v jižní Kalifornii. Let je prováděn v úzkém kaňonu "Starwars Canyon" někdy také nazývaný "Jedi transition" nebo piloty ohlašovaný jako "Julliet". Jedná se o jedno z mála míst na světe, kde je možné běžně pozorovat trénovací mise běžných vojenských letounů předvádějících kopírování terénu a divoké manévrování v úzkém kaňonu.
Jeden z necekane mnoha bizjetu toho dne, kdy behen jedne hodiny se na letisti LKPR objevila nejen tato Cessna 525B Citation, ale i Cessna 560XLS+ a k Gulfstream G550. Relativne silny protivitr a prizemni efekt ji nedovolili sednout po dlouhe desitky metru.