Burbank Airport - Amelia Mary Earhart byla první, kdo přeletěl sólo přes Atlantický oceán. Na snímku je tisková konference se speciálně upraveným letounem Lockheed Model 10 Electra před letem okolo světa. V červnu 1937 se expedice vydala na cestu a po 22 000 mílích přistála na Nové Guineji. Zbývajících 7000 mil byl přelet přes Pacifik. Poslední zpráva o expedici byla 2. července a od té doby je letoun s posádkou nezvěstný. Scan z originální fotografie z archívu Pima Air & Space Museum. Kurátor Andrew Boehly.
Ruth Helm stojí před P-38L na Love Field v Texasu. Ruth přebírala nové stroje z továren a předávala je k letkám po celém USA. Tento Lightning havaroval v březnu 1945 v Panamě. S poděkováním archiváři Andrew Boehlymu.
Harlingen Army Air Field. Edna Modisette Davis se stala v roce 1943 první ženou, která pilotovala sólo bombardér Martin B-26 Marauder, který neměl v té době dobré letové vlastnosti. Edna byla jednou ze sedmnácti žen, které se učily s letounem létat. Byla to první žena, která sloužila jako pilot v americké armádě - Women Air Force Service Pilots (WASPs). Scan z originální fotografie z archívu Pima Air & Space Museum. Naskenováno muzejním kurátorem Andrew Boehlym.
"Suzi Q" jedna z nejslavnějších létajících pevností Pacifických operací. V říjnu 1942 byla stažena z války v Pacifiku a převezena do USA, aby se mohla zúčastnit propagační cesty na prodej válečných bondů na podporu amerického zbrojního průmyslu. Posádka během operací v Pacifiku sestřelila 26 nepřátelských stíhačů. Na snímku z Ardmore Army Air Field, Oklahoma je část posádky.
Boeing B-17 Flying Fortress na Las Vegas Army Air Field (Nellis AFB). Tento letoun havaroval 1944 na Floridě. Foto s poděkováním archiváři Andrew Boehlymu.
Na snímku je B-17F Flying Fortress "Homesick Angel" v roce 1944, kdy při přistání vyjel z dráhy na Metro Airport v kalifornském městě Van Nuys. Letoun byl uskladněn v MGM (filmové studio) do roku 1970, pak byl převezen do muzea v Chino. V roce 1981 byl předán do USAF Museum, Beale AFB, CA, kde byl kompletně restaurován. Od roku 1989 stojí u vjezdu do USAF Museum, Offutt AFB, NE jako statická ukázka.
Úprava letounu Consolidated B-24 Liberator. Letouny vyráběné v San Diegu byly v Tucsonu modifikovány podle potřeb na jednotlivé specializované verze - hlídkové, bombardovací a podobně.
Letoun byl pojmenován po kapitánovi Lewis B. Sheenovi, snímek byl pořízen krátce po příletu do Anglie. Při své 110 misi nad Evropou se letoun 26.12.1944 zřítil.
Prototyp Grumman XF4F-3, který vedl k produkci F4F Wildcat. Továrna Grumman Aircraft Engineering Corporation se nacházela na Long Island v městečku Bethpage, New York.
Řada letounů na Národních leteckých závodech v Cleveland, Ohio. Zleva: Wedell-Williams # 92 (na kterém Mary Haizlip dosáhla vítězství na 3 kilometry), další Wedell-Williams, a Bellanca Skyrocket, Pitcairn Mailwing, Keystone-Loening K-84 Commuter.
Fotografie Mary Haizlip stojící před letounem Wedell Williams #92 na kterém se zúčastňovala leteckých závodů. Na stejném letounu závodil i její manžel James. Mary byla druhá držitelka obchodního leteckého průkazu v USA. Také držela 7 let rychlostní rekord pro ženy. Foto pochází z roku 1932 z Národních leteckých závodů v Cleveland, Ohio.
Curtiss P-40A Warhawk na Luke Field, Arizona, 1942. Mechanikům bylo povoleno namalovat "žraloci chřtán" na příď letounu na počest American Volunteer Group, všeobecně nazývané "The Flying Tigers". Letoun byl v roce 1943 uskladněn a později rozebrán na Lowry Field, Denver, Colorado.