1931 byly za 1414110Kč vykoupeny pro letiště pozemky.Kolaudace proběhla 22.6.36,ale létalo se zde již od léta 1935.Po 2.sv.válce tu sídlila 312.čs.stíhací peruť RAF.Od 1.7.47 sem chvíli pravidelně létaly ČSA s Aero C3(Siebel Si-204).V 04.48 se tu školili voj.piloti nově vzniklého Izraele.Až do svého zrušení 12.94 tu byl dislokován 1.stíhací let.pluk a do 12.05 zde sídlily Voj.opravárenské základny
Pohled od východu na dráhy RWY28/10. Na letišti je umístěn letoun JAK-40 býv. reg OK-020 VZLÚ (Výzkumný letecký ústav), který sice již nelétá, ale stále slouží jako zkušebna motorů a agregátů. Na letišti je také vidět vyřazená Av-14F Československého vojenského letectva č. 3109 sloužící jako letecká klubovna
Třetí, respektive druhá vyrobená maketa sloužila pro československo – sovětskou maketní komisi, která schvalovala interiér, celkové řešení palubních desek atd. Byla vyrobena jako klasická konstrukce s plechovými zjednodušeně vytvořenými přepážkami. Počátkem 90. let posloužila při natáčení filmu Jana Svěráka „Akumulátor 1“, kdy byla v areálu Poldi Kladno zavěšena na speciálním jeřábu a představovala letoun ATR-72 ČSA. Po skončení natáčení (1993) byla odvezena do depozitáře filmového studia na Barrandově, kde byla v říjnu 2005 sešrotována.