Kabina ekonomické třídy chvíli před startem pravidelné linky do Hirošimy. Kabinové osvětlení se postupně přepíná z duhových barev do světle modrého letového režimu.
Pracovnice letiště sleduje v horkém poledním slunci (všimněte si stínu) přílet pravidelné linky z Papeete. V pozadí Gulfstream IV společnosti Cablevision.
Menší ze dvou koupelen se sprchou na palubě Airbusu 380 společnosti Emirates. Koupelny jsou přístupné pouze cestujícím první třídy a jejich použití se musí předem rezervovat. Koupelnu může cestující používat po dobu dvaceti minut a voda ve sprše má světelný časovač, který odpočítává pět minut sprchování. Pro případ turbulencí je ve sprchové kabině sedadlo s madlem (a skutečně bylo potřeba, protože jsem během svého pobytu ve sprše turbulenci zažil).
Schody z horní paluby dolů do Suites Class. Úzké schodiště uprostřed vede do kokpitu. Raritní fotografie z přeletu prázdného stroje do Singapuru po předchozí závadě.
06.04. Stylový dezert podávaný v obchodní třídě na posledním rozlučkovém letu Boeingu 747 Singapore Airlines s cestujícími. Let SQ748 na trase Hong Kong - Singapur trval díky oslavám a programu na palubě o hodinu déle než bězné linkové lety na této trase ...
Pohled na sedačku v A380 Suites krátce před startem z letiště v Hong Kongu na pravidelné lince do Singapuru. Nechybí obligátní sklenička šampaňského značky Krug. Na cedulce vlevo je podpis stewarda, který vybavení suite připravil k letu.
Večerní osvětlení suite první třídy v Airbusu 380 společnosti Emirates krátce před startem z Hong Kongu. Ve srovnání se Singapore Airlines sice nenabízejí suites Emirates tolik prostoru, ale jejich vybavení je na výrazně lepší úrovni.
ATR72 společnosti Air Tahiti na lince z Bora Bora do Papeete přelétá krátce po startu nad ostrovem Raiatea. Na okraji ostrova je vidět runway stejnojmenného letiště (RFP/NTTR).
Spotter fotí letadlo, které podniklo vůbec první let s pasažéry na nově zrekonstruované letiště v severokorejském Wonsanu. Právě zde má totiž dle plánů severokorejské vlády vzniknout turistické letovisko s luxusními hotely, které nabídnou možnost letní i zimní rekreace (v nedalekých horách je již připraveno několik sjezdovek s lanovkami a vleky).
Výstup cestujících z Airbusu 320 na pravidelné lince China Southern Shenzen-Šanghaj-Dandong na letišti v Dandongu. Stará budova letiště se smíšeným vojenským i civilním provozem na hranicích ČLR a KLDR doslouží během následujících pár měsíců a bude nahrazena novým moderním terminálem.
Starší dálková business class Cathay Pacific, kterou společnost nasazuje i na některé vybrané regionální lety. Za pozornost stojí zejména skvělý IFE, který nabízí i celé sezóny nejpopulárnějších seriálů.
Pohled na toto letadlo přináší hodně otázek. Jak je možné, že cestující budou nastupovat do letadla dávno zkrachovaných aerolinek? A dělaly se vůbec winglety pro Boeingy 727? Odpovědi jsou poměrne jednoduché - letadlo momentálně používá letecká společnost Transporte Aéreo Militar a winglety pro tento typ letadla bylo opravdu možné dokoupit u externí firmy (kdysi s nimi experimentovaly i Delta Air Lines).
Přelet atolu Majuro (Marshallovy ostrovy) na slavném "island hopperu" United Airlines (dříve Continental Micronesia). Pravidelná linka s označením UA154 odlétá z Honolulu a po mezipřistáních na Majuru, Kwajaleinu (Marshallovy ostrovy), Kosrae, Pohnpei a Truku (Mikronésie) dorazí do svého cíle na Guamu. Celý let trvá přibližně čtrnáct hodin a patří k tomu nejzajímavějšímu z nabídky běžných aerolinek kdekoliv na světě.
Airbus A319 na pravidelné lince China Southern do Harbinu čeká na letišti Mohe na nástup pasažérů. Slunce na nejsevernějším čínském letišti zapadá krátce po třetí hodině a teplota velmi rychle klesá k -30 stupňům Celsia. Letiště odbavuje pouze dva lety denně - tuto linku China Southern a také spoj Okay Airways do Heihe.