V roce 1980 byl dodán k letce ministerstva vnitra s registrací OK-BYA. V letech 1989 - 1993 u československého vojenského letectva jako 0420. Od 01.01.1993 je u vojenského letectva Slovenské republiky se stejným vojenským číslem. V roce 1998 je prodán do Tatarstánu jako RA-85842. Dále sloužil u společností Safe Air (2000), Karat (2001), Jamal (2001 - 2006). poté byl vyřazen z provozu,uskladněn a nakonec v roce 2011 sešrotován. Sken fotografie
V březnu 1969 dodán k Seaboard World Airlines jako N8637, výrobní číslo 46052. V roce 1973 je zapůjčen Korean Air. Mezi lety 1975 - 1982 létá pro společnosti Transcarga a Viasa s registracemi YV-C-VIN a YV-130C. Krátce (1984) je u společnosti Connie Kallita jako N31EK. Od března 1985 slouží společnosti UPS, kde také prodělá přestavbu na verzi DC8-73F a dostává registraci N852UP. V dubnu 2010 je vyřazen z provozu, odkoupen firmou Aersale Inc. a uskladněn v Roswellu.
Výrobní číslo 46044/432, datum dodání k Flying Tiger Lines 28.02.1969. V roce 1984 přestavěn na DC8-73AF. V současné době létá u ATI Air Transport International jako N606AL.