TU204-300 má proti standardní TU204 trup zkrácený o šest metrů a prodloužený dolet. Do provozu se dostal v roce 2005 a bylo vyrobeno pouhých deset letadel. Největším uživatelem byla společnost Vladivostok Air, která je letos s koncem letního letového řádu vyřadila z provozu. Na pravidelných linkách tak zůstal v provozu pouze jeden stroj u Air Koryo.
24.10. Na závěr první části továrních zkoušek letadla se letoun objevil poprvé na civilním letišti v Chabarovsku. Následovat budou další certifikační testy, tentokráte i na dalších letištích, které mají být ukončeny zhruba za rok, což umožní dodávky sériových letounů jejich uživatelům.
24.10. Na závěr první části továrních zkoušek letadla se letoun objevil poprvé na civilním letišti v Chabarovsku. Následovat budou další certifikační testy, tentokráte i na dalších letištích, které mají být ukončeny zhruba za rok, což umožní dodávky sériových letounů jejich uživatelům.