Vyroben u Douglas aircraft, El Segundo Kalifornie, pod výrobním číslem 7909. Dodán k US Navy jako Bu.127894. Později k l'Armee de l'Air s číslem No. 68. V roce 1977 se měl jeho majitelem stát Jack Spanich z Detroitu a měl dostat registraci N92072, ale nakonec zůstal ve Francii do roku 1985. Poté byl lodí převezen do Jihoafrické republiky.
Jedna z 118 Alouette provozovaných u SAAF. Tento stroj létal v letech 1968 až 1997 a nalétal 5201 hodin. Za povšimnutí stojí namotované pískové filtry na vstupu do motoru.
Poslední "zachovalé" zbytky civilní (Z) verze Junkersu 86 na světě. Dodán South African Airways (ZS-AGJ) v únoru 1938. O 19 měsíců později byl kvůli začátku války "ozbrojen" a převeden k South African Air Force, kde s číslem 647 létal až do havárie 08.07.1945. Zapomenuté zbytky letadla byly ponechány osudu až do prosince 1977, kdy se je podařilo lokalizovat na místě původní havárie. V září 1978 byl pracovníky vojenského muzea objeven a posléze zachráněn alespoň tento kus.
Interiér vojenské B707 SAAF sestává z přední nákladové části, pak následuje něco jako business oddíl, za ním tato část s lehátky a v zádi šest řad sedadel economy.
Tento letoun nouzově přistál po ztrátě orientace a spotřebování všeho paliva dne 14.12.1988 na území dnešní Namibie. Vzhledem k tomu, že Angola nepožádala o jeho vrácení, byl leteckým učilištěm firmy Atlas Aviation opraven a v roce 1991 umístěn do muzea.