Typ letadla: | ATR42-500 |
Letiště: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-KFN |
Autor: | Alexander Duda |
Datum pořízení: | 11.01.2019 |
Počet hodnocení: | 7× |
Počet zobrazení: | 2169× |
Dnes (11.1.2019) se uskutečnily poslední lety OK024/025 z Prahy do Ostravy a zpět. Toto ovšem není jediná linka, která dnešním dnem byla ukončena dopravcem ČSA. Byla taktéž ukončena linka z Prahy do Košic s mezipřistáním v Bratislavě a zpět (OK964/OK965). Linka OK964/965 z Prahy přes Bratislavu do Košic a zpět byla operována větším letounem ATR 72-500 pro ca. 70 cestujících, zatímco linka OK024/25 z Prahy do Ostravy a zpět menším ATR 42-500 pro ca. 50 cestujících. Důvodem zrušení obou letů je podle dopravce nedostatek vhodných letadel pro tyto lety.
Michal Krsek:
Nebo mi chceš snad tvrdit, že jsi chtěl, aby to s ČSA dopadlo tak, jak to dopadlo?
Nezlob se na mě, ale já tedy ne!
Michal Krsek:
Měl jsem na mysli politickou scénu od revoluce po současnost.
Radime, nenech zlost, aby zatemnila Tvuj rozum.
Stat jsme my. Je mozne, ze jsi mel vizi rozkrast "vse ceske", nicmene ja takovou vizi nemel.
Michal Krsek:
Já Ti nevim - stát má již od revoluce jedinou jasnou vizi, a to rozkrást, rozprodat a rozdupat vše české, co kdysi mělo nějakou hodnotu a naplnit kapsy resp. soukromá konta politiků. Můžeme to sledovat od revoluce až dodnes...
Tak stat vize mel, dokonce je i usty pana Tvrdika hrde prezentoval. Jen, receno slovy jisteho socialne demokratickeho premiera, "nebyly v souladu s ekonomickou skutecnosti".
Pokud by majitel, v té době stát, měl před pár roky jasnou vizi do budoucna, mohly dnes mít ČSA jakákoliv letadla vhodná na jakékoliv linky. Od Q400/ATR přes E-Jets až k CSeries. Stačí se podívat na airBaltic, již roky řízený lotyšskou vládou.
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
No tak znovu, jen opravdu velmi zmateny clovek muze posuzovat "politickou scenu" jako homogenni celek.
Problem CSA nebyl nedostatek vizi, ale nedostatek schopnosti konkretnich lidi ridit prislusny podnik.