Typ letadla: | Ostatní |
Letiště: | Neznámé |
Společnost: | Not specified |
Registrace: | Neznámá |
Autor: | Kopenda |
Datum pořízení: | 01/2015 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5770× |
Příprava nástupního mostu na zvednutí a připevnění ke gatu. Stojánka 14 bude mít během několik dní jako první v ČR 3 nástupní mosty. Nový most se bude využívat pouze pro horní palubu A380ky a most se bude moci zvedat až do výšky 8 metrů.
Petr K...
Přesně je to stání 3 (mosty A6 a A7) 14 (B8,B9 a budoucí B99)
16 (B3 a B33) 22 (C10 a C11) a 24 (C4 a C5)
to EK se mi nejak nezda, vytizenost je dobra, naopak jsem slysel vyhledove o druhe denni rotaci, ale kdo vi, kdyz ted leta i Fly Dubai
Tak pochybuji, že arabům mizej cestující, když sem navíc lítá Fly Dubai... To se mi nezdá...
a A380 od EK bych také nečekala, vzhledem k tomu, že EK postupně mizí cestující a přemýšlí se o menším letadle nebo omezení v letovém řádu.
Díky za aktualitu. Tak snad to nebyla ze strany LP zbytečná investice do infrastruktury a časem se do PRG podívá nějaká ta A380 pravidelně a nejen mimořádně jako doposud...
Sorry: věta měla znít "O jednom nástupním mostě mimo Ruzyni bych věděl."
O jednom nástupním mostě mimo Ruzyni. Dalo se z něj nastupovat do tramvají střechou.
Doctor: V této větě je podmětem "stojánka 14", tedy jedna ze stojánek na LKPR, ne celé letiště, jak myslíš ty (nic ve zlém). :) Další dvoumostové jsou 16, 22/22A a 24/24A a myslím, že ještě 3/3A.
"Jako prvni v ČR 3 nástupní mosty"
My mame v ČR ještě nekde jinde nástupní mosty? :-)
Celkem 18 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Řekl bych, že Fly Dubai a TVS budou atraktivní jen pro cestující jletící do Dubaje, zatímco hlavní devizou Emirates je jejich mimořádně rozsáhlá síť linek a tedy přeprava tranzitních cestujících, kteří určitě převažují.
A pokud jde o A380, ikdyž tu zatím nebude pravidelně, vzhledem k odpovídajícímu vybavení letiště nebude problém, aby čas od času Emirates nebo Korean neudělaly v případě potřeby změnu typu.