Typ letadla: | AN124-100M-150 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Antonov Design Bureau (ADB) |
Registrace: | UR-82009 |
Autor: | ICARcz |
Datum pořízení: | 11/2008 |
Počet hodnocení: | 5× |
Počet zobrazení: | 4045× |
Sněhurka si "ojku" na vytlačení ze stojánky vozí sebou, k jejímu pohonu slouží všech sedm trpaslíků. :-)
Čím je ten kus železa tak zvláštny, že si ho musí lietadlo voziť so sebou ?
Ja som si myslel, že to má nejaké univerzálne pripojenie a letisko má zopár kusov vlastných.
Hoši, hoši...... Ja len, že trošku úcty k šedinám by nezaškodilo. :(:(
Doktor.Bo... ani ne tak vtipné jako pravdivé...
start: tak tak...
Doktor.Bo/shpalek:Pánové omlouvá Vás, že jste se s ním bud jen viděli v rastauraci, nebo četli jeho knihy........stačí se zeptat spolupracovníku.
mechanik: ...... Zábavný život, hovno skúseností a nulovú prax, keď si si dovolil niečo také vypotiť a určite si mal ešte aj pocit, že je to vtipné.
Mechanik: No ty si dobrej trouba. Musíš mít zábavnej život...
shpalek.Vyloučeno, pan Čech celý život požíval jako pracovní nástroj hubu a nikoli ruce.
Ten nakonci to bude řidič, ten jen reguluje směr :)
Celkem 12 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Fero: Samozřejmě, že na běžně se vyskytující typy má letiště svoje.
Ruslan je ale dost specifický ,má dva příďové podvozky vedle sebe. Proto se nedá jiná oj použít a vzhledem k tomu, že se jedná o náklaďák, který vymetá speciální zakázky po celém světě, tak je jednodušší , když si jí vozí sebou - spolu se zakládacími klíny, náhradními koly podvozku a podobně- vozí si i pracovní četu, která má kabinu na vrchu trupu nad nákladovým prostorem a je tedy kdekoli a kdykoli prakticky soběstačný a víceméně nezávislý na pozemním personálu.