Typ letadla: | MC Donnell MD11 |
Letiště: | Amsterdam (AMS/EHAM) |
Společnost: | KLM (KLM/KL) |
Registrace: | PH-KCB |
Autor: | Daniel Vašut |
Datum pořízení: | 11/2014 |
Počet hodnocení: | 4× |
Počet zobrazení: | 1920× |
11.11. - éra MD11 u KLM skončila
Radim: To je pravda, s tema motorama, to jsem mel stejne. Nedejboze, ze to melo ale 4 motory pod kridlem, to byly uplny Vanoce :-)
Na co sluzi ten velky otvor pod cockpitom?
Hezká fotka!
Neboj, doba se vždycky mění. Před 30ti lety když jsem si hrával na písku u chaty a nad hlavou mi proplouvali stroje na finále v Ruzyni tak jsem se vždy otočil a vždy něco s motory na zádi, buď nudná 134ka, nebo 154ka, nebo 62ka, nebo DC 9, semtam se oběvila 737 a to jsem vždy zbystřil páč to běžný nebylo, dva motory pod křídly...
Všechna, po designérské stránce moc pěkná widebody letadla (aktuálně MD-11, v budoucnu A340-600), nahrazuje naprosto nudná a nic neříkající tlustá roura se dvěma obříma motorama, jednouličková letadla pak A320/B737.
Je to hnus, jak letectví začíná být těžce stereotypní... Docela se bojím toho, co budu fotit za pár let... :(
... je to smutný, ale čas se zastavit nedá-teď to v AMS bude chvíli zachraňovat Martinair, kdo nemá nafoceno, má na to cca dva roky... předpokládané vyřazení koncem léta 2016.
Po česku by se dalo říci... DC = Dobrá Cesta...
Přesněji řečeno,u KLM skončila éra letadel firmy Douglas... :-/
KLM byl Douglasův tradiční zákazník.
No tedy! Klobouk dolů...
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Peter: ze by pristavaci svetlo pridaku? :-) (taky si nejsem uplne jistej)