Typ letadla: | B777-31H/ER |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Emirates (UAE/EK) |
Registrace: | A6-ECY |
Autor: | Filip Koška |
Datum pořízení: | 18.05.2014 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3030× |
18.05. Emirates jakožto oficiální partner federace FIFA začíná na svých letounech připomínat letošní fotbalový šampionát v Brazílii.
StreamLine: Nenapsal, napsal si zbytečně. Já si tu legraci a nudu přidal když jsem si představil řídící v Dubaji, kteří mají možnost letadla přímo a bez čekání přivést na zem, ale radši volí vyčkávání a kolečka :)
OK-89: "... v Dubaji více než 90% letů krouží při přiblížení jen tak z legrace nebo nudy řízení letového provozu..."
Já něco takového napsal? Si nějak nevzpomínám... :-)
StreamLine: V okolí Prahy letadla soustavně nekrouží proto, protože to není potřeba. Tvůj odhad, že v Dubaji více než 90% letů krouží při přiblížení jen tak z legrace nebo nudy řízení letového provozu, mě fascinuje.
ta šmouha v rohu servisních dveří bude asi netěsnost, ony dveře Boeingovské koncepce tím často trpí. Jiank, žádné letadlo netěsní 100% vždy je tam povolený nějaký únik.
Mmch, ta fotka je perfektní, více takových, prosím...
Pete: www.planes.cz/cs/photo/1017678/a300b4-203f-oo-dlg-european-air-transport-bcs-qy-praha-ruzyne-prg-lkpr/
Pěkný čmouhy. A zdá se, že to ledadlo dost času prostojí na zemi. Budu se muset podívat na svý fotky z dovolených a zkontrolovat čistotu letadel. :-)
Ještě jednou díky.
Dodatek, najdi si fotku p. Milana Cibulky A300 OO-DLG a je jasno.
Pete: Ď. za vysvětlení.
Je to snad na všech letadlech, tu a tam nějaké steklé mazadlo plus prach z bot nakladačů, cateringu, někde trocha rezu / Tu-154 apod. / Těsní to, ale je to zvenku ve štěrbinách a spolu s vodou to vytvoří velmi rezistentní humus, který se těžko myje. Třeba A380 Korean měl při své návštěvě špinavé rámečky / otisky gumy od tubusů okolo dveří. Se to nezdá, ale prachu je hodně i ve výši nebeské .
Celkem 23 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
OK-89: Já totiž vůbec neměl na mysli ŘLP, ale to, že letové řády do Dubaje asi nejsou příliš optimalizované. By mě zajímalo, kolik litrů paliva to dělá ročně a jaká je jeho cena.