Typ letadla: | ATR42-500 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-KFP |
Autor: | milhaus |
Datum pořízení: | 02/2014 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2843× |
Detail zavěšení hlavního podvozku, odzadu vidíme pracovní válec zasouvání, vedle zámek zatažené polohy, pomocný pracovní válec gravitačního nouzového vysouvání a zlamovací vzpěru držící podvozek ve vysunuté poloze.
to Tom N: Dinitrol protikorozní ochrana.
Čím je natřen vnitřní prostor šachty podvozku? A za jakým účelem? Díky.
milhaus : Ďakujem a teším sa na ďalšie zaujímavé zábery.
to Fero II: tak mě napadlo, že kuličková ložiska bude asi ještě ve snímači otáček kola pro ABS.
Martin Kotek
Je to jen o zvyku, laik samozřejmě kouká jak blázen a technikovi to ani nepřijde, nedělá to prvně. To samé je v dalších odvětvích.
Taky mohu tyhle fotky a smekám a obdivuji dělat revize na letadlech není asi žádná sranda.
Další milhausova technická parádička i s přesným popisem . Tyhle technické detaily můžu ! Navíc dobře nafocené a přehledné . Jak z učebnice . Jasný palec nahoru . P.A.
Fero: valivé ložiska jsou jenom v kolech, jinde nejsou potřeba.
Veľmi dobré a zaujímavé. Vidím tam uloženia na kĺbových ložiskách. Sú tam použité aj valivé ložiská ? Ak áno, aké ? Vďaka.
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tohle neni letadlo OK-KFP, ale OK-KFO, na KFP se jeste podvozek nesundaval :-)