Typ letadla: | B737-86Q |
Letiště: | Eindhoven (EIN/EHEH) |
Společnost: | Travel Service Kft (TVL/7O) |
Registrace: | HA-LKE |
Autor: | Geo |
Datum pořízení: | 14.02.2014 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 6208× |
14.02. Čerstvě nalakované letadlo. Bývalý logojet O2 u Travel Service připravovaný pro Jet2. Děkuji autorovi (Bas Steenman) za laskavé svolení tuto fotografii vystavit.
TVL a TVM jsou taky úplně stejná
letuška tvs: třeba TVR,TVS,TVT,TVU,TVV.....
pv: a napíšete mi registrace? nikdy sem se nad tím doopravdy nepozastavila, možná máte pravdu, a skutečně by se taková našla. nicméně sem to nemyslela tak doslovně, myslela sem spíš, že na většině letadel je jiný layout EE, jiné galley, jiná sedadla a podobné věci
letuška TVS:špatně hledáte :-) Taková identická letadla skutečně existují :-D
Miki: Já za A) Proti TVS a indickým letadlům neřekl ani slovo, B) všichni víme, že to není jen o předpisech a "Evropě" C) asi jsi v tom Mnichově špatně koukal - nebo si myslíš, že těch cca 200 tisíc Čechů loni cestovalo s německými CK jen proto, že to mají na letiště dál??
martin: a vy myslíte, že byste ve flotile tvs dokázal najít dvě identické paluby? doubt it :)
chocholoušek: ono ty nalétané hodiny, přistání etc. většinou dost úzce korespondují se stářím, málokterá společnost si nechá letadlo v hangáru na koukáni :-)
VT-SZE byla úplná funglovka se sky interiérem
Lidi si kupují v Tescu nejlevnější salámy a šunky dovežený z Polska, jejichž kvalita není vhodná ani pro prasata, ale budou nadávat na letadla, který nosí imatrikulaci VT. Typicky české. Všechna letadla, která létají v zemích EU, musí splňovat stejné bezpečnostní předpisy, ať je vedoucí kabiny černý, bílý nebo žlutý.
Vtězslav: Asi jsem měl vždycky smůlu, byl jsem v MUC jen 8x, a vždy jsem se šel podívat na last-minute akce, bohužel jsem tam nikdy neviděl zájezdy o 30% levnější než u nás :(
Celkem 37 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
HA-LKE potažmo OK-TVC byla podle mne moc hezká mašinka, avšak za celou dobu jejího provozu u TVS se mi nepodařilo byť jedinkrát s ní letět. Nevím proč se tu tak řeší stáří těch letadel, 12 let není pro letadlo žádný "starý" věk, ono spíš záleží na četnosti letů, přecejen opotřebení draku vlivem přetlakování udělá své, ale na to má vliv mnoho a mnoho faktorů... Je fakt, že v OSR/BRQ jsem za posledních pár sezón viděl spíše pronajaté A320, ať už to byl již sešrotovaný G-STRP, nebo dosud létající XU-ZAC (ex PH-AAX) s nezapomenutelným kapitánem Fischerem nebo švédský SE-RJN, to byla taky starší výroba a v turbulencích ten interiér skřípal a vrzal víc, než jsem zažil v jiných strojích, nebo alespoň jsem měl takový pocit. Ale důležité je, že NEDOŠLO K ŽÁDNÉ NEHODĚ ani s těmito staršími stroji. A opravdu většina koupáků vůbec neřešila, jestli to letadlo je starší nebo mladší, řešili občerstvení, letušky, maximálně, jestli je registrace OK, jakože česká nebo ne. Trochu úsměvné bylo tvrzení "tohle není OK, tím nepoletíme" a pak "proč nastupujeme do nějakého PH- letíme vůbec do Česka?" :-D Je škoda, že nové stroje se spíš využívají na letech z PRG (osobně znám několik případů, kdy si lidi raději objednali odlet z PRG místo z OSR/BRQ) a pak vyprávěli, jaké tam létají pro TVS hezké stroje a jaké "rachotiny" jsou oproti nim ty bázované v OSR nebo BRQ. To je podle mne tím, že kdyby cestující z PRG svezli třeba s G-STRP nebo SE-RJN tak často, jako z OSR nebo BRQ, dali by to jasně a hlasitě najevo. Já osobně si pamatuji jeden případ, kdy na letu ze ZTH do OSR po vzletu spadly nějaké jídelní tácky v zadní části letadla na zem a znělo to, jako by upadla celá záď letadla nebo jsme ztratili nějaký velký plechový plát z potahu trupu :-D ale byl klid, letušky to pozbíraly, SE-RJN v OSR nádherně přistálo a mně osobně na takových detailech nesejde. Je mi celkem jedno, jaký to éro má interiér, jestli jsou tam sedačky prosezenější, kožené nebo látkové, ale hlavně, že to éro je BEZPEČNÉ...