Typ letadla: | YAK42D |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Saratov Airlines (SOV/6W) |
Registrace: | RA-42389 |
Autor: | milhaus |
Datum pořízení: | 12/2013 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2278× |
Detail servisních dveří vybavených nafukovacím skluzem. V hácích na krytu skluzu je uložena připojovací tyč, po zavření dveří se zasune do kování na podlaze kabiny, pak už k jeho aktivaci stačí pouze otevřít dveře.
Hustokrutej dyzajn i dílenské zpracování ..
No a není nad ergonomii - za to madlo se to musí zavírat opravdu luxusně ... :-)
Lisovaná kukuřice v epoxidu.....
oni ty dveře moc často neotvírají a když jsem je viděl otevřený, rychle jsem je máznul, už jenom z toho důvodu abych rozklíčoval z čeho ten vnitřní potah asi je. Jinak to dost hrozný technický provedení bylo asi jedním z důvodů proč si tohle letadlo nikdo kromě Kubany a číňanů nekoupil, i přestože v té době šlo o nejekonomičtější ruské proudové letadlo, spotřeba se uváděla okolo 2500kg/h.
Velice zajímavá fotka a nutno říct, že to vypadá spíše jak dveře na ponorce :-) A vnitřní (snad) plátěný potah je taky super... Dle fotek to i na TU-114 z 50./60. let vypadalo lépe...
No a koukám, že když je někde na dveřích nějaká (snad jen) povrchová díra, tak to nejspíš rovnou letušky Saravie zaplácnou lepící páskou (možná na koberce). Nebyl by náhodou snímek z paluby? Neposmívám se ruským strojům! Ale zde patrná estetická úroveň vnitřní strany (byť servisních) dveří by byla šokující i před pětadvaceti lety.
to Komárek: do těhle dveří zapadne tak maximálně nějakej catering, jsou servisní, oni by se lidi museli dost ohýbat. A když tam něco zapadne tak letušky volaj mechaniky, že jim nejdou zaarmovat dveře, mechanik to vyndá, sklidí od nich obdivný úsměv a letí se:-)
Boeing ma ten samy princip. nic nikam nezapadne. a toto jsou servisni dvere.
A co když při nastupování cestujících
do toho kování v podlaze něco zapadne?
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Hustokrutej dyzajn i dílenské zpracování ..
No a není nad ergonomii - za to madlo se to musí zavírat opravdu luxusně ... :-)