Typ letadla: | B737-53A |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Tatarstan Air (TAK/U9) |
Registrace: | VQ-BBN |
Autor: | DELTA |
Datum pořízení: | 10/2013 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 7293× |
26.10.
soukup.blog.ihned.cz/c1-61277770-jak-si-vybrat-v-rusku-leteckou-spolecnost-a-prezit
Koukám samej odborník, pánové je "radost" číst ty vaše výjevy (příspěvky), kolikrát přemýšlim zda-li máte doštudovanou speciální základní školu U Floriana...
JIH:moje odpověd se úplně nevztahuje na komentář od Marka
pro Marka je jen pravda
zbytek se na jeho komentář nevstahuje takže jestli to myslíš jako že takhle jsem trouba že jsem nepochopil jeho komentář tak to trouba nejsem.
JIH:proč?
To Martin LKMT : ... Troubo !
Marek:pravda já bych nesedl do žádného letadla ruské výroby!
ja jsem hrozne rad ze tenhle servr existuje. Protoze nevim kde by se na jednom miste stretlo tolik kvalitnich politiku, mechaniku, pilotu a dalsich profesi.
laskavo skuste byt k teme a neplette sem politiku. podla ruskych zdrojov ten isty stroj mal dost vazny incident v brazilii + - desat rokov dozadu. a nedavno rozhermetizaciu. dufajme, ze nemal stroj nejake skryte a casom sa zhorsujuce strukturne poskodenie. ale nepredbiehat a pockat rok-dva na oficialne zavery bude zrejme jedine spravne riesenie.
Upřímnou soustrast pozůstalým. V článcích na bulvárních serverech se píše o pocitu kmitání při posledních letech. Myslíte že je to nějaký pind, nebo je to nějak technicky vysvětlitelné? Překvapuje mě totiž, že by se tak letadlo chovalo při nízkých rychlostech - čekal bych to naopak spíš při vysokých. V nějakém dávném článku jste to tuším popisovali u prototypů il62? Děkuji za vysvětlení.
Celkem 21 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
No je pravda, ze statistiky leteckych nehod za poslednich 20 let ukazuji Rusko v hodne ale v hodne ne gativnim svetle. Je to mzna neco k zamysleni - na to ze letecke doprava je tam proti EU nebo US ne zrovna tolik rozsirena...zatim!