Typ letadla: | B767-33P/ER |
Letiště: | Istanbul - Ataturk (ISL/LTBA) |
Společnost: | Uzbekistan Airways (UZB/HY) |
Registrace: | VP-BUF |
Autor: | zlato |
Datum pořízení: | 08/2013 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2012× |
AtlasJet A321 startuje z dráhy 35L.
z toho, co jsem videl, tak vyuzite jsou vsechny tri - dve paralelni ke startum, zbyvajici draha k pristanim. zvladnute to meli zda se dobre, chvili se pri priletu i odletu popojizdi a postava, ale ne vic nez na jinych velkych letistich. oproti JFK je to tu rychlovka.
zlato: Jak zvládají v Istanbulu provoz? Připadá mi, že se třemi drahami do "F" se závislým provozem, kde paralelní jsou jen asi 200 metrů od sebe, zvládnout 383 tis. pohybů za 12 měsíců je docela kumšt.
Mají nějakou konfiguraci provozu, kdy můžou efektivně využít všechny dráhy najednou?
A stále rostou: www.aci.aero/Data-Centre/Monthly-Traffic-Data/Aircraft-Movements/12-months
Celkem 3 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
zlato: Ale tohle funguje jenom když fouká od severu až východu. Pokud jim foukne od jihozápadu, tak jdou odlety a případný go-around přes sebe. To pak musí přílety s odlety přesně sfázovat.