Typ letadla: | B737-55S |
Letiště: | Mimo letiště |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-XGC |
Autor: | Marek Hajný |
Datum pořízení: | 04/2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3385× |
Detail kokpitu dnes již vyřazené 737 ve FL360 na cestě z Prahy do Bruselu. Pro stejné otáčky N1 (84,3 %) má pravý motor mírně vyšší spotřebu a také vyšší přípusť
Já právě nechápal otázku též. Z toho si nic nedělejte, pane Čechu.
pepik: Ano, říká se tomu eFeMeSka, ve skutečnosti to je CDU (Control Display Unit), který je propojen s FMC (Flight Management Computer). Ten vypočítává všemožné veličiny jako palivo, kompletní navigaci, rychlost, čas atd. Celé se to jmenuje FMS a zahrnuje i například inerciální nebo satelitní navigaci ;-)
on myslel asi FMS pane Pepo :) je to FMS-(flight management system) do kterého se zadává trať letu a palivo ;)
A/T mode anunciator - ukazatel ve kterém módu se nachází automat tahu - nyní CRZ - cruise, ale umí i jiné, třeba N1 či CLB :-D
Na co sluzi ten maly displej pod FUEL FLOW ?
Celkem 5 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
spíše bych řekl, že se trefil pan Čech a Peter opravdu myslel ten malý display nahoře pod nápisem fuel low