Typ letadla: | ULL (Skylane) |
Letiště: | Trutnov (ULL) (LKTRUT) |
Společnost: | Private |
Registrace: | OK-MUO69 |
Autor: | Tomáš Zorvan |
Datum pořízení: | 15.06.2013 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 9292× |
15.06. Shoda několika náhod způsobila dnes na leteckém dnu v Trutnově ošklivou nehodu Ventuse a Skylane. Pilot, který byl v blízkosti letounu vyvázl z nehody se zlomenými žebry.
Zpráva UZPLN samozřejmě potvrdí, že to byla chyba pilota. Nevim, proč se tu lidi čertí, když to uživatel Juris pouze jadrně popíše. Destr
dobre vidim rukav pristava po vetre??!!! a este v takom silnom?
No,to je.Tento řetězec má 2 články.Lidský faktor a počasí.Tzn.,kdyby si lidský faktor šel dát pivo a párek a nelezl do éra,mohl si vítr fučet jak chtěl...
kazda letecka nehode je zpusobena retezcem chyb, at lidskych nebo konstrukcnich.. vetsinou staci, kdyby se jedna z nich nestala a k havarii nemusi dojit..
zbytecna diskuze tady..
klojM:prober se.Pořádně a pozorně si přečti příspěvky autora,Petra a St.Guenthera.To jsou jediný příspěvky,který popisujou havárii a místní klimatický podmínky.V tom zbytku,na 2 vyjimky,které znám a beru je, se rádoby počítačoví teoretici trefují do mě.Jinak tě ještě musím zklamat,já tryskáče nerad,takže bych Cruisovi poradce nedělal ani v sebeobraně.
pku:klidně se vybli.Nepředpokládám,že by ve větroni upadl knipl či pedály.A výraz,že měl v rukách nasraný?Sorry,ale já jsem tento termín do řeči lidí na letištích nezavedl,stejně třeba,že si nabral hlínu do nosu.To se tak stává,že když se člověk pohybuje v nějakém prostředí,začne používat řeč jaká tam je používaná.
Celou sérii fotografií z průběhu nehody publikoval web www.trutnovinky.cz : www.trutnovinky.cz/index.php?gid=68238 a www.trutnovinky.cz/index.php?gid=68245 ...co se týče nehody, bude nejlepší si počkat na výsledky šetření ÚZPLN, ale je pravdou, že při přistáváni na 35 (jediný přistávací směr) při přelétávání údolí mezi Oblanovem a Volanovem vane leckdy hodně silný nárazový vítr zleva, resp. západu a kdo to letiště dobře nezná může mít problémy. v DL (a i oni sami uvádějí) se uvádí: Při západním větru nad 10kn (10 uzlů cca 19 km/h) pozor na závětří THR RWY35. Byl jsem tam jen jednou a ten vítr je při přiblížení opravdu velmi nepříjemnej a při nějakém tom rázu to mále vyrazilo knipl z ruky, ale u motoráku se to dá utáhnout, ale kluzák nemá motor a to je v tomhle případě poměrně handicap...ale počkejme si na ÚZPLN…
Žena patří především do kuchyně!
A na planes nepatří fotky jídla, ani lidí a ani zvířat ale pouze letadel!
:-D
Mám rád letadla, už 40 let je amatérsky fotím. Oceňuji každý nový příspěvek . Jsem jenom laik, ale nad úrovní diskuze odborníků jen zírám.Někdy je to k smíchu ( třeba jestli hezká ženská patří na fotku s letadlem), dnes je to ale spíš k pláči
To je zase počteníčko to bych blil.
Tady opravdu člověk o debila nezavadí.
Na co vyšetřovat nehody to je přece hovadina.Nevadí že může mít letadlo poruchu na tom nesejde protože my to hodíme na pilota a nejlepší bude když chcípne aby se nemohl bránit a podotýkám že ještě dodáme že měl nasráno v rukách.
Ach jo.:-(
Celkem 37 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Destr:lidi,kteří se čertí jsou ti,kteří ví z PC kde jsou letiště,ale na žádném nebyli,tudíž neznají slangovou řeč,potom ti,kteří už i viděli letadlo,ale v žádném neseděli a pak je tady taky jeden speciál pku,kterej by blil,když to tady čte,živí se díváním se na přístroje a zatáhnutím za berany až mu automat řekne.A ten právě potřebuje,jakož i další odborníci,vyjádření UZPLN,aby se tam dočetli,že na kluzáku,který se skládá z několika kg laminátu,4 lanek a dvou táhel,že byly jeho elektronické,hydraulické,palivové,navigační,pitotstatické,odmrazovací a jiné systémy byly bez závad a čeká se na výsledky zkoumání obsahu černých skříněk...:-))