Typ letadla: | A319-112 |
Letiště: | Brno (BRQ/LKTB) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-MEK |
Autor: | Grounded.Man |
Datum pořízení: | 29.05.2013 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 6188× |
29.05. Hromadná diverze z důvodu špatného počasí v Praze. V pozadí OK-NEN, OK-PET a EC-LMR, původně na trase Liege-Praha-Brno.
pěkně :)
Aleš: Jazyky se vyvíjejí a ovlivňují stovky let, a to se má ten vývoj najednou zastavit jen kvůli takovým pseudopuristům a kvazipatriotům (ha ha :))) jako vy? Podívejte se na filmy pro pamětníky, kde se cizí slova používala taky, třeba z němčiny...
beedat: Tak přirozeně, na to není třeba komentář, opačně to samé :)
Letět do Prahy a přistát v Brně, to asi nas.re :)
Anglické výrazy a letectvo - to je mi novinka! :-) pán Aleš je asi rybár...
Aleš: Jen upozornění – až někdy uslyšíš říkat řídícího z věže „negativ“, tak se nejedná o tajnou akci diverzantů, kteří fotografují letiště :-)
Aleš: Víš, on se v letectví nepoužívá slovník cizích slov, ale specifická frazeologie, takže bohužel hledat spojitost diverze a diverzanta na motocyklu s koženou brašnou... Stěžuj si jinde. Zdar!
Vzhledem k rekonstrukci dráhy 06/24 nejsou použitelné ILS na dráze 12/30. ILS je nutný pro automatické přistání, bez něj to nejde.
Z tohoto důvodu se musí použít jiný druh přístrojového přiblížení, kde je požadovaná vyšší dohlednost i minimální výška pro klesání (u ILS je to výška rozhodnutí). Počasí bylo pod těmito limity a tudíž se nemohlo přistávat.
A jake jsou limity pro automaticke pristani letadla, umej to, tak proc toho nevyuzit? Ta financni narocnost odklonu musi byt hrozna...
Celkem 20 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
tak a dneska sa Streda opakovala... opat hmla a Praha mimo prevadzku