Detail fotografie

A319-132


Autor: Ivo Kotala
Datum pořízení: 25.04.2013
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3684×

Popis:

25.04. Nové letadlo pro německou společnost po příletu do lakovny.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Honzoule - nepřihlášený host (...103.190...)
28.04.2013 18:35

Petr: ja to vím mě to vysvětlovat nemusíš :P

petr - nepřihlášený host (...196.208...)
27.04.2013 21:10

honzoule:modré,černé-kompozity,zelené a sračkoidní-dural.obutí na červených schodech-13-náctky zimní.

Honzoule - nepřihlášený host (...183.40...)
27.04.2013 10:32

Tak jsem ti Filipe sehnal seznam nonmetallic materials mám i obrázky tak mi pošli email jestli chceš jinak dole to máš vypsané, ale bohužel bez obrázků.

Glassfiber Reinforced Plastic:

Dorsal Fin, Fin Fairings, Vertical Stabilizer Leading Edge, Vertical Stabilizer Tip,Vertical Stabilizer Trailing Edge, Horizontal Stabilizer Trailing Edge Access Panels, Slat 1 (LH and RH) Fairing Assembly, Avionics Compartment FWD Door,Maintenance Platform and Service Panel,Cargo Compartment Partition, Cargo Compartment Floor Panels,Cabin Floor Panels,Evacuation Slide System Door 2 and 3,Aft water and Lavatory Service Panel,

Carbonfiber Reinforced Plastic:

Spoiler,Vertical Stabilizer Spar Box,Rudder,Elevator,Horizontal Stabilizer Spar Box,Aileron,Flaps,Acces Panels, Nose gear Doors, Flap track Fairing,Cabin Floors

Aramidfiber Reinforced Plastic :

Radome,Fairings Wing to Fuselage (forward),


všechny tyto materiály můžou být sendvičové,monolitické,nebo smíšené.

Je to SRM pro A320

Bus - nepřihlášený host (...158.142...)
26.04.2013 22:08

Modrý a černý jsou kompozitové prvky, zbytek, trup a křídla (zeleno-hnědá) je klasický materiál používaný na letounech tedy Dural

Honzoule - nepřihlášený host (...103.190...)
26.04.2013 20:20

Modrý, černý, bílý, světlé hnědý zelený jsou kompozity.
Můžu se ti pokusit sehnat obrázek kde všude jsou kompozity jestli chceš

Filip (...100.43...)
26.04.2013 16:06

Najde se zde nějaký znalec, který popíše dle barev materiály použité při výrobě?

Petr Popelář (...84.36...)
26.04.2013 14:00

Tomáš Zámostný:Co jsem tak slyšel, tak Airbus nemá kapacitu na stříkání všech vyrobených letadle, takže bězně využívá lakovny v evropě, no a ted začal i Ostravu.

Tomáš Zámostný (...92.14...)
26.04.2013 13:51

Proč se to nelakuje rovnou ve fabrice? Přeletět s tím do ovy a lakovat dodatečně přeci nemůže být levnější?

Ezekiel - nepřihlášený host (...29.11...)
26.04.2013 06:31

Naprosto souhlasím s "Busem", taky se mi tyto motory nelíbí, ještě tak na největší A321 ujdou, ale na menších vypadají strašně mohutně, oproti letadlu :/

Bus - nepřihlášený host (...158.142...)
25.04.2013 21:43

Tyhle motory V2500, mi k Airbusu prostě nesedí :)

Celkem 12 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace