Detail fotografie

A330-243


Autor: Yari_S
Datum pořízení: 03/2013
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3384×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



M_V - nepřihlášený host (...102.108...)
03.10.2013 01:30

bigjumper: Nejen o sedadlo víc na šířku, ale taky koukám, že má míň záchodů, žádné kuchyňky a vpředu je dvakrát tak husto.
www.seatguru.com/airlines/Air_Transat/Air_Transat_Airbus_A330-200_V2.php
www.seatguru.com/airlines/Korean_Air/Korean_Air_Airbus_A330-300.php

bigjumper - nepřihlášený host (...228.20...)
02.10.2013 21:17

to Martin: dík za doplnění té slavné "bezmotorové" imatrikulce ...že by jim nad Chebem došlo palivo a zbytek na Ruzyň doplachtí :-)

to Q: I v konfiguraci 3 tříd (což ČSA nemá) je standardní kapacita A330-300 okolo 295 sedaček, pro 2 třídy 335 při běžném uspořádání 2-4-2 v economy a 5-6 řadách business...

Jinak tuším že Transtat má uspořádání v Economy 3-3-3 proto ta kapacita (což je děsivé, to je spíš sedačková konfigurace pro výrazně širší B777)

Martin LKMT - nepřihlášený host (...47.145...)
02.10.2013 19:02

Velice zajimave by bylo kdyby na te lince letel do Prahy C-GITS
Duvod si odvodte sami...

Dan (...143.169...)
02.10.2013 17:56

Q: Asi ta 332 CSA neb ma min sedacek, takze nema tak tezke vybaveni a tedy bude mit mensi spotrebu pri letu :-))) ?

Q - nepřihlášený host (...180.0...)
02.10.2013 17:54

A je tu kvíz: A330-200 Air Transat v konfiguraci se 12 místy v obchodní třídě a 333 v ekonomické, dohromady tedy 345 sedadel ve verzi 200 versus delší A330-300 ČSA s kapacitou 276, které letadlo vydělá aerolince více peněz?

bigjumper - nepřihlášený host (...228.20...)
02.10.2013 17:41

připomínám, jedná se o relativně slavné aerolinky - drží rekord v délce úspěšného bezmotorového letu (A332 plachtil cca 130km s 300 lidmi na palubě na Azory), viz letecké katastrofy díl Když dojde palivo.

Celkem 6 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace