Detail fotografie

B767-38E/ER


Autor: Yari_S
Datum pořízení: 02/2013
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 1500×

Popis:

Dne 2.7.2012 za letu Santiago de Chile - Toronto se v tomto letadle objevil dým v kokpitu a let musel divertovat do Buenos Aires.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Yari_S (...121.178...)
10.04.2013 16:08

Peter, dekuji za odborny vyklad. Ja jsem vice fotograf nezli nejaky "researcher", informmace nebo zajimavosti ohledne fotografovaneho objektu preberu z netu, bez dalsiho zkoumani. Zkusim ohledne teto udalosti kontaktovat primo AC, ale protoze je to soukroma company, tak zadnou odpoved neocekavam. Dekuji za tvoje odborne vysvetleni, beru ho s respektem. Yari.

PeterV - nepřihlášený host (...31.30...)
10.04.2013 15:35

Yari, AC93 je let z Buenos Aires do CCYZ se zastávkou v Santiagu, a AC92 je z CYYZ do B.A. rovněž se zastávkou v Santiagu. O tom ale není spor.
Příspěvky do Aviation-Safety.Network jsou od amatérů, a pokud uvedou zdroj informací tak už to není dál ověřované (je dalších čtenářích aby opravili případnou chybu - což jsem už udělal). Takže když tam amatér uvede informaci převzatou z blogu amatérského spottera, tak jakou to má váhu?
Ten první uvedený zdroj, AvHerald.com, podle kterého to letadlo letělo ze Santiaga do B.A. na poslední štrece AC92, je ale v letecké věřejnosti respektovaný jako velice spolehlivý zdroj informací ověřených z 'oficiálních míst'. Např. Transport Canada plně uznává informace z AvHerald.com za věrohodné do takové míry že přijali i moje rozsáhlé výpočty reliability and risk assessment za účelem certifikace DHC-8 STC - a když TC něco příjme, to už něco znamená.
Ne všechno co je napsané na internetu je slovo boží, takže dneska platí co nás kdysi za mlada učili už komunisti: "Důvěřuj, ale prověřuj" - a to bylo půl století před tím než internet byl vůbec vymyšlený ;-)))

Yari_S (...121.178...)
10.04.2013 02:56

Let AC 93 leti naprimo ze Santiaga do Toronta. Taky se mi moc nezda, ze tak zavaznou situaci koncici emergency pristavanim by nekdo zdokumentoval nepresne.

PeterV - nepřihlášený host (...31.30...)
10.04.2013 00:57

Dodatek: informace o tom že tato příhoda se stala př přeletu Kordiler (Andy) je ve zdroji použitém zmíněným Aviation-Safety.Net :-
www.lanoticia1.com/noticia/vuelo-de-air-canada-aterrizo-de-emergencia-en-ezeiza-31653.html
kde je doslova napsáno
". . . luego de detectar un fuerte olor a quemado y visualizar humo al cruzar la Cordillera de los Andes".

PeterV - nepřihlášený host (...31.30...)
10.04.2013 00:42

Podle důvěryhodného zdroje který používám už dlouhou dobu, k této události ve skutečnosti došlo na trati ze Santiaga do Buenos Aires (nikoliv Toronta), zhruba na půl cestě. Posádka nahlásila emergency, ale let do B.A. dokončila bez problému. Druhý den se letadlo vrátilo přes Santiago do Toronta.
(avherald.com/h?article=4521e338 -nebo- aerospotter.blogspot.com.ar/2012/07/incidente-en-ezeiza.html).
Pouze aviation-safety.net/wikibase/wiki.php?id=146605 uvádí že se to přihodilo za letu za Santiaga do Toronta PŘI PŘELETU ANDESKÝCH HOR. To samo o sobě je protikladné protože po startu ze Santiaga do Toronta jsme vždy letěli letěli přímo na sever podél pobřeží Pacifiku, zatímco hory se přelétávají na trati do Buenos Aires.

Yari_S (...121.178...)
09.04.2013 18:17

Staci zadat do Google "plane registration C-GDUZ" a vyskoci to tam. Bohuzel mi link nejde skopirovat a dat tady.

Yari_S (...121.178...)
09.04.2013 18:15

Prebiral jsem to z oficialniho zaznamu o nehode:

PeterV - nepřihlášený host (...31.30...)
09.04.2013 13:31

Yari, jseš si jistý tou diverzí? Let ze Santiaga do Toronto je přímo na sever (kurs 0°, nebo i pár stupňů na východ zhruba směrem na Limu), zatímco Buenos Aires je 1100 km přímo na východ (kurs 90°). I když tato linka začíná z Buenos Aires a AC tam tudíž má základnu, tak pořád jenom tak dlouhá diverze, a to ještě k tomu s přeletem přes vysoké Andy a navíc s kouřem v letadle, mě připadá dost nepravděpodobná.

Celkem 9 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace