Typ letadla: | L410UVP-E20 |
Letiště: | Kunovice (UHE/LKKU) |
Společnost: | Aircraft Industries a.s. |
Registrace: | OK-SBB |
Autor: | Pepa T. |
Datum pořízení: | 18.02.2013 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5195× |
18.02. Jeden (výr. č. 2809) ze dvou nových L410 pro letiště v Orenburgu, které se dnes vydávají na dodávací let po trase Kunovice - Kyjev Žuljany - Voroněž - Uljanovsk - Orenburg. Druhým je letoun registrace OK-VDC, výr. č. 2815. Třetí L410 bude dodán v březnu. Letadla byla pořízena pro projekt Povolžského federálního okruhu, zajišťující dotovanou leteckou regionální dopravní obslužnost. Letiště Orenburg má certifikaci pro provádění leteckých prací a provozování komerční dopravy od roku 2010, zatím mělo 13 vrtulníků (Mi-2, Mi-8, Kamov 226, Robinson 44) a 44 letadel An-2.
To: P.A. Naprosto běžná úprava to není. Okna však bylo možné a jistě lze i nyní objednat v této "vypouklé" variantě. Jde jen o zlepšení výhledu a bylo to zpočátku jen u voj. letounů. Vypouklá okna v dalších místech na trupu se neosvědčila pro ovlinění teplotou výstupních plynů od poh.jednotek. Snad změna použitého materiálu by mohla pomoci.
To : Pepa T. Můžu mít dotaz na autora , i když přímo nesouvisí s touhle fotkou ? U dvou L410 jsem viděl neobvyklý tvar bočních oken kokpitu . Konkrétně se jedná o L410 UVP E-14 2311 a 2312 . Patří naší a slovenské armádní letce . Tahle vypouklá varianta oken kokpitu je běžně možná a nebo se jedná o nějaké speciální účelové provedení ?
Díky . P.A.
Proč má ještě registraci OK?
Letu zdar - šťastnou cestu.
paráda - další jde do světa
Malej hezounek :-D
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
To : Pepa T . Díky moc . Takhle rychlou odpovědˇ jsem ani nečekal . Počítám , že kromě teploty výstupních plynů bude určitě mít vliv i aerodynamika . Okna kokpitu u L410 se neřeší poprvé . At už konstrukce rámů u čelních oken , nebo rozmrazování . Tahle "vypouklá" varianta bočních oken je zajímavá a určitě užitečná . P.